Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği

Estikçe, Şule Uzundere, Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği

Cahil Okur’dan herkese selamlar…

Sevgili Şule Abla’nın “Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği”nden haberdar mısınız? Değilseniz hemen buraya tıklayarak haberdar olun derim. Yeni yıla güzel bir etkinlik ile başladı Şule Abla. Bende katıldım ve şimdi sizlere okumayı planladığım kitapları aktaracağım.

Olimpos Kahramanları 5. Kitap

Serinin son kitabı. Hikayenin sonu yani… Etkinlik için güzel bir seçim bence.

Percy Jackson ve Olimposlular Serisi

Aslında Olimpos Kahramanları’ndan önce okunması gereken seri ancak bana şimdi nasip olacak. : ) Etkinlik için “bence” güzel bir seçim. Bu yılki okunacak listemdeki kitaplardı.

Magnus Chase Serisi

Elimde sadece ilk kitabı var. İkinci kitabı da yıl içinde okurum diye düşünüyorum.

Yerdeniz Büyücüsü Serisi

İzmir Kitap Fuarı’ndan aldığım seri… Nerdeyse 2018 fuarı gelecek ama ben halen başlayamadım. 6 kitap… Beni biraz önlere taşır : ) 

Harry Potter ve Sırlar Odası

Harry Potter sersine yeniden başlamıştım geçtiğimiz yıl. İkinci kitabı henüz okumadığımı düşününce onu da bu maratona dahil ettim.

Gece Evi Serisi

Yine bir “tekrar okuma” listemdeki kitap serisi… Şimdilik İhanet’i okuyacağım. Kalan kitaplardan kaç tane okurum bilmiyorum. Bildiğiniz gibi 12 kitaplık bir seri Gece Evi Serisi.

Millennium Serisi

İlk iki kitabın tadı halen damağımda. Sırada üçüncü kitap var. David Lagercrantz’ın yazdıklarını okur muyum hiç bilmiyorum. Stieg Larsson kadar tat veriri mi acaba?

Buz ve Ateş’in Şarkısı

Martin’in yazmaya devam etmemekte ısrar ettiği seri… Elimde okumadığım sadece Ejderhaların Dansı kaldı. Okuyup bitirmek istemiyorum ama belki yılın ikinci yarısında Martin’den güzel bir haber gelirse bunları da okur bitiririm.

Estikçe, Şule Uzundere, Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği


Şimdilik benim listem bu kadar. Ama muhakkak yıl içerisinde bunlara ekstra kitaplarda dahil olacaktır. Şule Abla kadar iddialı değilim lakin yine de şansımı deneyeceğim. 

13 yorum:

  1. keyifli okumalar diliyorum, harika seriler :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  3. millenium dört de güzel yaa sevdim ben. ivit bi tane daha yazcakmış işallah hemen gelir çevrilir yaa :) yerdenizden de bikaç tane okudum. ay aman seri okuyamıyom yaa. zor iş valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "GÖZE GÖZ DİŞE DİŞ DİYEN KIZ" isimli beşince kitap yayında bildiğim kadarıyla. Gözünden kaçtı sanırım. Henüz okumadım ama en son baktığımda öle birşeyler görmüştüm.

      Seri okumaya bayılırım ben. Çok da güzel oluyor. Sana da tavsiye ederim Deep. :)

      Sil
  4. Öncelikle katıldığın için teşekkürler. Çok sevindim :-)

    Milenyum serisini ben de okumak istiyorum. Kitaplara güzel bir indirim yaptıkları anda alacağım.

    Yerdeniz serisi de son zamanlarda sürekli karşıma çıkıyor. Merak ediyorum ama önce elimdeki serileri bitirmek istiyorum.

    Taht Oyunları'nda hepimiz Ejderhaların Dansı'nda kalmışız :-) Yazar yeni kitap müjdesini verse de okusak.

    Çok güzel seriler seçmişsin. Hepsini hatta daha fazlasını okursun umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler abla :D Bakalım yıl sonunda hangimiz daha fazla seri okumuş olacak :D

      Sil
  5. Yerdeniz serisinin en sonuncusu kaldı okumadığım, çok güzel bir seridir :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel seriler seçmişsin. Olimpos serilerini bende okumak istiyorum. Harry Potter ve Buz ve Ateşin Şarkısı benimde listemde olan seriler. Harry Potter'dan son iki kitabım kaldı. Elim gitmiyor pek okumaya. 😅 Keyifli okumalar, sevgiyle kal.. 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D Umarım hepimiz güzel kitaplar okuruz

      Sil
  7. Severek okuduğum seriler var listende Percy Jackson, Harry Potter gibi. Bu yıl ben de Harry Potter'ı tekrar okuyabilirim. Etkinliğe katılırsam -ki katılacağım çok yüksek ihtimal- Ejderha Dövmeli Kızı ben de ekleyeceğim listeme.
    Keyifli okumalar dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Percy ve arkadaşlarını seviyorum. Yunan Mitolojisi'ne hayran oluşumunda bunda etkisi var elbette

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.