Güzel bir sürpriz


Estikçe, Baha, Kitap, kitap hediyesi
Cahil Okur’dan herkese selamlar…

Bu gün güzel bir hatırayı, güzel yürekli bir miniğin bana hediye ettiği bir kitabı sizlerle paylaşmak için yazıyorum.

Bildiğiniz gibi yeni evlendim. Allah razı olsun, yeni bir ev kurduk ve gelenlerimiz gidenlerimiz eksik olmuyor. Ve inanın bu duygu farklı bir duyguymuş. Yeni yeni arkadaşlar dostlar ediniyorsunuz sevdiğiniz insanla hayatınızı birleştirince.

Baha’da benim yeni edindiğim dostlarımdan bir tanesi… Eşimin, anne evinden komşusunun oğlu. Aralarından da su sızmıyor açıkçası. Bazen kıskanmıyorum desem yalan olur. Şaka bir yana çok farklı bir çocuk Baha… Onun gibi tertipli düzenli, kurallara bağlı bir çocuk daha önce tanımadım desem yalan olur.

Baha ile okulla ilgili olarak yaptığımız konuşmalar neticesinde okumaya olan sevgisini de öğrenmiş ve kendi çapımda onun okuyabileceği kitaplar hediye etmiştim kendisine. Hem okumaya olan aşkının devam etmesi için, hem de okuldaki kitapların kendisine yetmediğini ifade ettiği için…

Evimize ziyarete geldiğinde de önce bir film izliyor ardından birlikte kitap okuyoruz her seferinde. En son gelişinde de aynı şekilde oldu. Güzel bir animasyon filmi ardından kitap okumaya geçtik ve kendisi kitabını bitiriverdi. Az bir sayfası kalmış, gelmeden önce de evde okumuş çünkü…

Asıl hikaye de bundan sonra başlıyor zaten. Eşimin not kağıtlarını alıp hemen kitap odasına gitti ve sonrasında da bizi çağırdı. Bizim için hazırladığı sürprizi bulmamızı istedi. Bulduk ve çok da mutlu olduk. İşte o sürprizi…

Estikçe, Baha, Kitap, kitap hediyesi

İşte böyle güzel bir not ile karşılaştık, hediyemizi bulunca. Demem o ki; sevin çocukları… Kitap yürekli çocukları daha çok sevin…

bu arada doğmamış çocuğumuzun kitapları giderek artıyor, hazinesi okumayı sökmeden baya baya çoğalacak gibi. 

17 yorum:

  1. Ne güzel bir hediye. Çocuklar kendilerine gösterilen sevgiyi hiç boşa çıkarmıyor.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel ya, minicik kalbi sadece sevgi dolu, duygulandım:) dostluğunuz daim olsun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir hediye. İnce düşünceli çocuk :)

    YanıtlaSil
  4. Çok ince düşünceli bir çocukmuş. İnşallah hep bu düşüncelerle büyür...

    YanıtlaSil
  5. Great post , I'm following you , please follow me too

    makeyourfashionchoice.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir hediye :)) Çok düşünceli bir çocukmuş , tanımadan sevdim bende ...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel ve anlamlı bir hediye olmuş. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  8. çocuklar en masumu bu dünyanın ve belki de en güzel yüreklileri :) Doğmamış çocuğunuza şimdiden bol kitaplar dilerim , dünyanın az olan güzeliklerinden diğeri...

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar kıymetli güzel bir şey süper :)

    YanıtlaSil
  10. Fantastic post, very nice :)

    Follow for follow?

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    YanıtlaSil
  11. Herkese merhaba ben aranızda çok yeniyim sayfamı ziyaret edip takipçim olarak bana destek olursanız çok mutlu olurum...

    YanıtlaSil
  12. Hepinize merhabalar, bizler de bir internet sitesi açtık, siz de bize yardımcı olup sitemizi incelerseniz çok mutlu oluruz...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba yeni keşif ettim.Blogunu çok sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak ve sibelinyemekleri)Başarı ve mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.