2 yıl aradan sonra

Estikçe, Cahil Okur,



Herkese selamlar…

 

Uzun zamandır buralarda yoktum. Eskilerden kimler kaldı, bu Cahil Okur’u kimler tanır bilmiyorum. 2 yıldır bilgisayar başına geçip bir şeyler karalamadığımı fark ettim geçenlerde… Buraları uzun zamandır boş bıraktığım ve hayatta kendime ait olan birçok konuyu atladığım bir gerçek.

 

Blogumu açarken çok farklı hedeflerim vardı ama bugün gelinen noktada hayat telaşı ve iki kız babası olmanın verdiği sorumlulukla kendime ayırdığım zamanlardan ve alanlardan oldukça uzak kaldım. En çok üzüldüğüm ise buradan uzak kalmaktı. Şimdi 2 yıl sonra size bu yazı ile merhaba diyorum ama ne kadar buralarda kalırım, ne kadar yazabilirim bilmiyorum.

 

Buradan uzak kaldığım zamanda yaptıklarımı belki ilerleyen günlerde uzun bir yazı ile anlatırım. Şimdilik sadece kısa bir merhaba yazısı olarak kalsın bu… Yazmanın ve içini dökmenin bu tadımlık versiyonundan aldığım güzel lezzet ile sizlere şimdilik veda ediyorum. İlerleyen günlerde daha uzun yazılarda görüşmek dileğiyle.



9 yorum:

  1. Selam, eskilerden ben buralardayım, tekrar aramıza hoş geldiniz:)

    YanıtlaSil
  2. Bu ay tam hoş dönüşler ayı oldu. :) Bende kısa bir ara verip geri geldim, sizde hoşgeldiniz efenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sizde hoşgeldiniz tekrardan o vakit :)

      Sil
  3. Bayağı uzun zaman oldu, sizi yeniden görmek çok güzel:))) Hoş geldiniz tekrar:)

    YanıtlaSil
  4. Bayağı uzun zaman oldu, sizi yeniden görmek çok güzel:))) Hoş geldiniz tekrar:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.