Çekiliş Sona Erdi!

çekiliş, çekiliş sonuçları, kitap çekilişi, Estikçe,
Cahil Okur’dan herkese selamlar…

Uzun süredir devam eden çekilişim sonunda neticelendi. Öncelikle değer verip çekilişe katılan tüm arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkür ederim. Elbette tüm çekilişler gibi bununda sadece bir kazanını var. Lafı hiç uzatmadan hemen kazananı açıklamak istiyorum;

Asil talihlimiz 13 numarayla Gamze Akcan oldu.

Yedek talihli ise 1 numarayla Arif Öztürk

24 Saat içinde Game Akcan’ın adres bilgileri ve seçtiği kitabı bildiren bir mesaj ile facebook sayfam üzerinden benimle iletişime geçmesini bekliyorum. Aksi takdirde hak Arif Öztürk’e geçecektir.


Talihli takipçim 71. kitap yorumu ile 80. kitap yorumu arasındaki kitaplardan istediğini seçme hakkına sahip.

Gamze Akcan arkadaşımız bana ulaşmadığı için hakkını kaybetmiştir. Hak Arif Öztürk’e geçmiştir. 

14 yorum:

  1. Kardeşlerimizi kutlarım. Diğer çekilişlerde görüşmek üzere Nihat oğlum. Sevgiler sana :)

    YanıtlaSil
  2. Gamze Akcan'ı tebrik ederim. Yaklaştım ama olmamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz bir şey belli değil kendisi bana ulaşmadı Arif Bey. belki de şans yüzünüze güler :D

      Sil
    2. Arif bey de ulaşamayacak😎🔫sen sırada ki arkadaşa yani bana şans ver sayın Cahil😇

      Sil
    3. Bakalım bekleyip göreceğiz :D

      Sil
    4. Kitabınız şipariş verildi ulaşır ulaşmaz verdiğiniz adrese göndereceğim Arif bey. Şimdiden iyi okumalar

      Sil
    5. Seni esefle kınıyorum Sayin Cahil...😥😿😥😪

      Sil
    6. Teşekkür ederim Sayın Cahil. Bekliyorum...

      Sil
  3. Kazanan arkadaşı tebrik ederim. Kitabını iyi günlerde okusun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bende aynı şekilde tebrik ederim ablacım :D

      Sil
  4. kazanan arkadaşlarımızı tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.