Çekiliş sona erdi... #9


çekiliş, çekiliş sonuçları, Estikçe,


Cahil Okur’dan herkese selamlar…

Uzun süredir devam etmekte olan çekilişimiz nihayet sona erdi. Öncelikle yorumlarıyla hem bana destek veren, hem de çekilişe katılan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.  Yine beni yorumlarınızla yalnız bırakmadığınız için ayrıca bir teşekkür ederim.

Blogumun 9. çekilişini kazananı şu şekilde…

Asil talihli
Deeptone

Yedek talihli
Kitaplara Kaçanlar
  
24 Saat içinde sevgili Deeptone’un ad, soyad, adres bilgileri, telefon ve seçtiği kitabı bildiren bir mesaj ile facebook sayfam üzerinden benimle iletişime geçmesini bekliyorum.

Çekilişi kazanan arkadaşımın 101. kitap yorumu ile 110. kitap yorumu arasındaki kitaplardan istediğini seçme hakkına sahip.

Yeni çekilişlerde görüşmek üzere…


NOT: Yeni çekiliş için geçerli yorumlar bu posttan itibaren sayılacaktır, bilginize...

NOT 2: Çekiliş listesine ve sonuçlara  https://www.cekilisyap.com/kitap52a42c adresinden ulaşabilirsiniz...

8 yorum:

  1. heeey been çekilişleriii destekliyom amaaa katılmıyom yaaa, şimdiye dek hiç kabul etmedim hediyeleriii, yaniii sen kitaplara kaçanlara göndeer hediye kitabısınıı :) teşekkür ederiiim, yanuuu bu kişisel bişi değil yanii böle bir karar almıştım hiç bozmadııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde cevaplayacağını tahmin ediyordum zaten :D

      Sil
  2. Ben çekilişleri çok severim. Çok iyi olmuş bu çalışma tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunuzla 10. çekilişe katılma hakkı kazandınız bile :D

      Sil
  3. Anlasılan çekiliş bana kaldı. Teşekkürler.
    Facebook kullanmıyorum. Blogunuzdaki iletisim yerinden mesajı atamadım. Bana mail adresinizi verirseniz adresimi bildireyim. Seçtiğim kitap da, Yerdeniz Büyücüsü olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu özür dilerim, cahilokur@gmail.com adresine mail atman yeterli

      Sil
    2. Kitabı bugün teslim aldım. Çok teşekkür ederim.

      Sil
    3. Daha erken ulasması lazımdı ama ozur dılerım gecıkme ıcın, iyi okumalar

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.