Kitap Alış-Verişi #4 Arsen Lupen

 

Kitap alış-verişi, Arsen Lupen,Dokuz Yayınları, Maurice Leblanc

Cahil Okur’dan herkese selamlar…

 

            Bu gün karşınıza bir alışveriş yazısıyla gelmiş bulunmaktayım. Uzun süredir Maurice Leblanc'ın Arsen Lupen serisine başlamak istiyordum. Polisiye olan merakım nedeniyle gerçekten merak ettiğim bir seriydi. BKM’de yazın son indirimini görünce de dayanamadım ve hemen aldım.

 

            8 kitaptan oluşan seri yanlış hatırlamıyorsam 192 TL’den 96 TL gibi bir rakama inmişti. Aslına bakarsanız bu tip indirimlere pek inanmam ama görmüşken değerlendireyim istedim ve BKM’den kapıda ödemeli olarak kitabı sipariş verdim. Kapıda ödeme ücreti ile birlikte alışverişin toplam bedeli 103 TL’ye gelmiş oldu.

 

            Yukarıda belirttiğim gibi bu tip indirimlere inanmam ve haklı olduğumu daha sonra siparişimin durumunu öğrenmek için siteye girdiğimde anlamış oldum. Serideki 8 kitap tek tek sipariş verildiğinde toplamda 79,2 TL’ye geliyordu. Kapıda ödemeyle beraber bu rakam 86 TL olur ki arada bir kitap ücreti kadar fark oluşmuş oluyor. Ama ne yazık ki artık geçti ve kitaplarım yola çıkmıştı. Kazıklanmış olmayı kabul edip Arsen Lupen ile tanışacak olduğum için sevinmekle yetinmek zorunda kaldım.

 

Kitap alış-verişi, Arsen Lupen,Dokuz Yayınları, Maurice Leblanc

            Kargom geldiğimde evde değildim. Dıştan bakıldığında kargo iyi paketlenmişti. Lakin paketi açtığımda ise ikinci şok ile karşılaştım ve kitaplarımdan bir tanesinin hasar aldığını gördüm. Büyük ihtimal kargo şirketinin özensiz taşıması nedeniyle gerçekleşen bir durumdu. Kargo şirketleri ne yazık ki bunu sürekli yapıyorlar. Bu nedenle de internetten alışverişi sevmiyorum.

 

Kitap alış-verişi, Arsen Lupen,Dokuz Yayınları, Maurice Leblanc

Kitap alış-verişi, Arsen Lupen,Dokuz Yayınları, Maurice Leblanc

            Neticede 8 kitap daha kütüphaneme katılmış oldu. Şimdiden birini okudum bile… Yorumu ilerleyen günlerde sizlerle olacak. Sizler internet alışverişlerinizde hangi siteyi kullanıyorsunuz? Hangi kitap alınabilecek sitenin kargo kutuları daha güvenli? Benimle paylaşırsanız sevinirim. En azından ilerleyen günlerde yeni bir hezimete uğramamış olurum bu sayede…

 

            Kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere…

15 yorum:

  1. 8 kitap için iyi sayılır fiyat. Ben çoğunlukla kitapyurdundan alıyorum. Hiç böyle sorun yaşamadım. Biraz sertçe bir kutuya koyuyorlar, kitaplar hasar almıyor. Fiyatı uygun diye PTT kargoyu da seçiyorum, artık 1 2 gün içinde geliyor kitaplar kargolandıktan sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uygun 8 kitap için. Kitapyurdunu kullanmayalım hayli zaman oldu...

      Sil
  2. Arsen Lupen i çok uzun zaman önce market alışverişinde almış ve okumuştum. Yazım hataları çok fazlaydı ama Arsen Lupen karakterini sevmiştim. Keyifli okumalar. Bkm ile iletişime geçip kitap değişimi isteyin. Muhtemelen değişim yaparlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın sıkıntısını bir bantla giderdim ve okuduğum içinde altını falan çizdim değiştirme ile uğraşmam sanırım.

      Dokuz yayınlarının baskısında da oldukca fazla hata var. Yorumlarken ayrıntılı bahsedeceğim zaten

      Sil
  3. İyi günlerde oku hepsini.

    Ben son zamanlarda Kitap Sepeti ve BKM Kitap'ı tercih ediyorum. BKM'yi bu sene keşfettim. Bazen çok iyi indirimler yapıyor ama diğer sitelerle de karşılaştırmakta fayda var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bkm nin indirimleri oldukça güzel ama ben kandırıldım :) Yine de bu eserlere sahip olduğum için mutluyum. Kitap Sepeti'ni görüyorum ama hiç kullanmadım belki bir ara onu da denerim.

      Sil
  4. Bende çok sansliyimdir :) Bu yüzden bunlar geliyor başıma farkettigimde iş işten geçmişti ne yazık ki ama olsun yine de mutluyum :)

    YanıtlaSil
  5. Evet gördüm teşekkür ederim. Bir kez şansımı yitirmiştim bu sefer kaybetmemem lazım :)

    YanıtlaSil
  6. Arsen lupeni çok duyuyorum bu ara. Bende okumak istiyorum. Size de iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  7. Keyifli okumalar dilerim. Ben seriyi henüz alıp okumadım, merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  8. BKM'den birkaç defa alışveriş yaptım ama şansıma böyle bir sorunla karşılaşmadım. Kitap Sepeti ve Kitap Yurdundan alışveriş yapıyorum, tavsiye ederim. Diğer sitelerden de almıştım. Bu konu hakkında daha sonra bir yazı yazacağım ayrıntılı olarak. Tekrardan keyifli okumalar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye derim okumanı gerçekten benim hoşuma gitti. Alış veriş için verdiğin tavsiyeler içinde teşekkürler. bende BKM'yi ilk defa kullandım, kapıda ödeme olması cazip gelmişti.

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.