Hoşçakal Harun abi...

Bir güzel insan daha ayrıldı aramızdan...

Evet, bir çoğunuzun tanımadığı Harun Kolçak'tan bahsediyorum. Benim gibi 90'larda çocuk olanlar yakından tanır onu. O güzel şarkılarını iyi bilir. "Hade gir kanıma"sıyla az taklit etmedik onu. Bir çoklarımıza dansı sevdirmişti güzel insan bu şarkısıyla.



Benim için ise ayrı bir değeri vardır kendisinin... Mavim ile "bizim şarkımız" dediğim şarkının sahibidir. Mavim, Gökhan Türkmen ile düet yaptığı versiyonunu sevse de ben orjinalini daha çok severim.

Ne demek lazım gerçekten bilmiyorum... Keşke yanımızda kalsaydın be Harun Abi... Yerin cennetin güzel bahçeleri olsun.

HOŞÇAKAL...


9 yorum:

  1. Aaah...:( ölmüş mü? Bir ara çok hastaydı ama iyileşmişti diye okumuştum:(((
    Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
    İşin ilginci hiç şarkılarını pek bilmem ama bir gün tesadüfen bir röportajına denk gelmiştim televizyondaydı galiba, et yemediğini, tüm ot yiyen canlıların barışçıl olduğunu, dolayısıyla tüm insanlar da vejeteryan olursa, dünyaya barışın geleceğine inandığını söylemişti. Hiç unutmadım bu sözünü....hak vermiştim kendisine hala da veriyorum. Düşünüyorum insanlar başka canlıları kesmezlerse birbirlerini öldürmeye de kıyamazlar, hakikaten savaşlar ortadan kalkar.

    Şu son hamile kadını ve çocuğunu öldüren kişiler bir tavuk kesimhanesinde çalışıyormuş onu okuyunca bu sözün doğruluğunu bir kez daha anladım, tavuk bile olsa bir canlı türü olan insan, başka bir canlı türünü kesmeye alışırsa, insanlığından yitirir yavaş yavaş.....öldürmek, kesmek ona doğal, kolay, sıradan bir şey gibi gelir.
    Lafı dağıttım kusura bakmayın ama onu hep bu sözüyle hatırlayacağım, ışıklar içinde uyusun....:(((

    YanıtlaSil
  2. Herkesin söylediği bir şey "çok güzel bir insan" olduğu...
    Ne güzel ki onca kötülüğün, kötü insanın içinde temiz, naif bir ruh olarak kalabilmiş.

    Özellikle onun şarkılarıyla büyümüş kuşak için çok üzücü oldu bu haber. Umarım gittiği yerde huzur ve mutlulukla buluşur.

    YanıtlaSil
  3. Aaaa ben niye duymadım ya :( çok üzüldm bende çok severdim. Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah. Sırası gelen gidiyor :(

    YanıtlaSil
  4. Erken bir gidiş oldu.Felsefesini ve hayata bakış açısını severdim.Işıklar içinde olsun...

    YanıtlaSil
  5. Dün öğrendiğimde çok üzüldüm..hayatı dolu dolu yaşayacaktı da vakti olmadı işte.. Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  6. Yakından da görme fırsatım olan çok sempatik bir kişiliğe sahip bir insan..
    Sevenlerine ve yakınlarına sabırlar dilerim Allah rahmetiyle muamele etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Çok etkilendim vefatından Nihat oğlum. Allah rahmet eylesin. Sağ ol yayın için..

    YanıtlaSil
  8. Hoşçakal Harun Kolçak Nurlar içinde yat... Çocukluğumuz gidiyor bizimde...

    YanıtlaSil
  9. Hoşçakal Harun Kolçak Nurlar içinde yat... Çocukluğumuz gidiyor bizimde...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.