Temmuz 2017'nin Ardından

Aylık Rapor, Estikçe,

Cahil Okur’dan herkese merhabalar…

Temmuz ayı geride kalalı 6 gün olmuşken yine geciken raporumu sizlerle paylaşmak istiyorum. Şule ablaya kızarken iyice onun gibi olmaya başladım.

NELER OKUDUM?


Kargaların Ziyafeti - Kısım 2

Evet yetişmedi, planlarıma uyamadım. Halen okunması gereken serinin 2 kitabı var. Ama olsun ben bunu okurken oldukça mutlu oldum. Bunu söylemeden edemezdim.

Gizemli Pençelerin Laneti

Bu dünyada yalnız bir adaya düşsem yanıma almayı isteyeceğim 3 şeyden biri kesinlikle Sherlock hikayeleri olur.

İşaret – Gece Evi Serisi

Kitabı ilk kez 2009 da okumuşum, eski günleri yad etmek adına güzel bir okumaydı. Seriyi beğenmeyenlerin çokluğuna rağmen benim halen hoşuma gidiyor.

Bilgisayara Giren Tırtıl

Okuduğumu gerçek anlamda hatırladığım ilk kitap. İzmir Kitap Fuarı’nda yazarından imzalı olarak almıştım. Okumak geçtiğimiz aya nasip oldu.

Postacı Kapıyı Çalmayacak

Mavim’in benim için aldığı bire kitap. Gerçekten ben çok beğendim. Ayrıntılı raporumda nedenlerini uzun uzun anlatacağım.

Tuhaf Masallar

İstediğimi bulamadığım bir kitap oldu. Yine de Riggs’in kalemine sağlık.

NELER İZLEDİM?


Agents of Shield’ı izlemeye devam…

Game Of Thrones elbette ki başladığı andan itibaren izlendi.

Birkaç da film izledim ama şu an tam hatırlayamıyorum


Bu Ay Okuduğum Kitap Sayısı: 6
En uzun eser: Kargaların Ziyafeti – Kısım II (503)
En kısa eser: Bilgisayara Giren Tırtıl (96)
Toplam Okunan Sayfa Sayısı: 1756 Sayfa
Genel Toplam Sayfa 2017: 9420 Sayfa
Günlük Ortalama Okunan Sayfa Sayısı: 56 Sayfa (Yaklaşık)
En Beğendiğim Eser: Bilgisayara Giren Tırtıl


6 yorum:

  1. Rakamlar gayet iyi...devamını ve yorumlarınızı bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da iyi gelse keşke ama maalesef. Yetersiz geliyor

      Sil
  2. Tuhaf Masalları ben de okumayı düşünüyorum. Cahil Okur sen Peregrine serisini beğenmiş miydin, hatırlayamadım da :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Riggs'in tüm kitaplarını okunmuş bulunuyorum şu anda.

      Sil
  3. Bana laf sokmasan olmaz sanki. Hııhh :-(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.