Pazar 6'lısı #12 Kış Olimpiyatları



Pazar 6'lısı, Estikçe, Kış Olimpiyatları
Cahil Okur’dan herkese merhabalar.

Yeni bir haftaya girmeye az bir zaman kala, yeni Pazar 6’lısı ile karşınızdayım. Bu hafta yine faklı bir konsept var Pazar 6’lısında. Bu ayın konuları biraz geç gelmiş olsa da sevgili Esseve Rin güzel bir konsept hazırlamış bizlere. Olayı kendi ağzından aktaracak olursak “Şu ana kadar ki en orijinal Pazar 6'lısı temalarından biri bu oldu diyebilirim. Malum Güney Kore’de şu an Kış Olimpiyatları yapılıyor. Dedim biz niye yapmayalım? :D Kış Olimpiyatları’ndaki birkaç kategoriyi kitaplara uyarladım, umarım seversiniz. Aşağıda belirttiğim her kategoriye bir kitap seçme şeklinde gerçekleştireceğiz” Evet, lafı uzatmadan hemen Pazar 6’lısına geçiyorum.

1) Kayakla Atlama- Sıkıldığınız için atlayarak okuduğunuz bir kitap

Sanırım cevap veremeyeceğim tek soru bu olur. Bir kitabı başlamışsam yarım bırakmam, okuyorsam da ne kadar sıkılsam atlayarak okuyamam. Bana göre değil. Elbette sevmediğim kitapları beynim çabuk unutur ama yine de atlayarak okuma yapmıyorum hiç.


2) Kızak- Herhangi bir toplu taşımada okuduğunuz/okumaya uygun bir kitap

Aslında bu sorunun net bir cevabı olamaz sanırım. Ancak toplu taşımada okumaya uygun diyebileceğim bir kitabın daha hafif ve okurken yormayacak türde bir kitap olması gerektiğinden yola çıkarak tercihimin Sherlock Holmes eserleri olacağını ifade edebilirim. Hatta daha da ayrıntı verecek olursam Martı Yayınları’ndan çıkan ve 5 kitapta toplam 55 hikaye barındıran seriden bahsediyorum. (Yakında yeniden okumayı planlıyorum.)

3) Kısa Mesafe Sürat Pateni- Bir oturuşta okumalık bir kitap

Grigory Petrov’un Beyaz Zambaklar Ülkesi’nde kitabı geldi aklıma ilk olarak. Herkesin okuması gereken ve elimden geldiğince tavsiye ettiğim bir eser. Hem kısa hem de akıcı bir eser. Kesinlikle Kısa Mesafe Sürat Pateni için uygun : )

4) Biatlon- Hem filmini izlediğiniz hem de kitabını okuduğunuz bir kitap

Aslında bir çok kitabı örnek verebilirim ama ben favorim olan Yüzüklerin Efendisi üçlemesini örnek vermek istiyorum. Seriyi bir kez okudum, en az 10+ kez izledim. Yine olsa yine izlerim açıkçası. Ki Mavi’m ile düğün sonrası böyle bir planımız var.

5) Curling*- Sizi düşündüren bir kitap
Bu tip bir soru geldiğinde hep aynı cevabı veriyorum; Rüzgarı dizginleyen Çocuk…
6) Serbest Stil Kayak- Bu yazıyı okuyanlara önereceğiniz bir kitap

Soz zamanlardaki en büyük favorim olan Mıllennıum Serisi size önereceğim eser olacak. Az bir şey olsa da eğer polisiyeden hoşlanıyorsanız aşık olacağınız bir eser.

İşte bu haftanın Pazar 6’lısı bu şekildeydi. Sizde aramıza katılmak isterseniz eğer her hafta hangi konuyu yazacağınızı Esseve Rin’den öğrenebilirsiniz.  Kendisi önerilere de her zaman açıktır.

5 yorum:

  1. Güzel bir etkinlik olmuş bu. Hem listeme yeni kitaplar ekledim hem de okuduklarımı hatırladım. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de eskiden hiçbir kitabı yarım bırakmazdım ama şimdi yarım da bırakıyorum atlayarak da okuyorum. Eskisi kadar sabırlı değilim galiba.

    YanıtlaSil
  3. bu pazarın temasına ba-yıl-dımm :) Yüzüklerin efendisini hala inatla izlemiyorum, kim bilir belki okurum bi gün :D

    YanıtlaSil
  4. Milenyum serisinin bir kez daha bu kadar güzel olduğunu duymak beni daha çok teşvik etti . En kısa sürede temin edip okuyacağımmmm :)

    YanıtlaSil
  5. Zaman kısa okunacak kitaplar da çok olunca ben artık pek de sevmediğim kitabı bitirmede inatçı davranmıyorum. Ya da mesela çok uzun betimlemelerde sıkılınca atlıyorum da biraz.

    Hey maşallah bayağı izlemişsin Yüzüklerin Efendisini :D Filmleri de epey uzun, ben düşünemiyorum çok sevsem de bir seriyi bu kadar çok izleyebileceğimi :D

    Ellerine sağlık, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.