Pazar 6'lısı #8 Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Özel


Estikçe, Pazar 6'lısı,
Cahil Okur’dan herkese merhabalar.

Bu haftanın Pazar 6’lısı konusu “Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Özel”di. Özel diyince öyle aklınıza çok farklı şeyler gelmesin ama :D 6’lı hakkındaki açıklama bu kadar olunca bendeniz de azcık gecikmeli de olsa çocukluğumdan hatıra 6 kitabı sizlerle paylaşmak istedim

1-      Bilgisayara Giren Tırtıl


Hidayet Karakuş’un adından birçok kez bahsettiğim kitabı. İlk kitaplarından bir tanesidir. Bende yeri farklıdır. İlk bilim-kurgu okumamdı. İtiraf ediyorum korkmuştum.

Estikçe, Pazar 6'lısı,

2-      Alyanaklı Mavi Balon


Yine Hidayet Karakuş’un eserlerinden bir tanesi… Unutamadığım çocukluk kitaplarından biridir.

Estikçe, Pazar 6'lısı,

3-      Harry Potter ve Felsefe Taşı


Dikili’de tatildeyken tanışmıştım Harry Potter ile… İtiraf ediyorum korsan bir basımdı. Nerelere gitti hiç bilmiyorum ama keşke kaybetmeseydim : (

Estikçe, Pazar 6'lısı,

4-      Cin Ali serisi


Evet bende o seriye yetişen nesildenim. Baya da fazlaydı seriden kitaplarım. Güzel kitaplardı.

Estikçe, Pazar 6'lısı,

5-      Çalıkuşu


Beni Reşat Nuri Güntekin hayranı yapan kitaplardan birisidir kendisi. Okuduğum nadir Türk yazarlardandı bir zamanlar…

Estikçe, Pazar 6'lısı,

6-      Şeker Portakalı


Çocukken değildi okumam belki ama keşke çocukken okusaydım dediğim bir kitap ile bitireyim bu seriyi. Sizde bu kitabı okutun çocuklarınıza, o güzel tazecik beyinlerine güzel bir tohum ekin derim…



Estikçe, Pazar 6'lısı,

2 yorum:

  1. Harry Potter'ı ben lisedeyken okumuştum ama benim kitabım da korsandı :-) Sonra orijinalini alırım diye onu bir okula bağışlamıştım. Yeni kapakla basılmış setini almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korsan ile ne yazık ki hepimizin bir tanısıklığı var sanırım :D

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.