Ekim'in Ardından

Aylık Rapor, Estikçe, Ekim 2017,
Cahil Okur’dan herkese merhabalar…

Kasımın ortası gelmişken fark ettim ki ben halen Ekim raporunu yayınlamamışım. Durum böyle olunca da Pazar gecesinin ikinci yazısı da okumakta olduğunuz satırlar oldu. Lafı uzatmadan hemen raporumu sizlerle paylaşmak istiyorum.

NELER OKUDUM?


Metal Fırtına 4- Gizli Güç

Seri giderek saçma sapan bir hal alıyor. Nedense Burak Turna’nın kalemini bir türlü sevemedim. Sanırım sevemeyeceğim de seriyi bir an önce bitirmem lazım.
Kayıp Kentin Yakışıklısı

Şiirleri sevdiğimi daha öncede söylemiştim. Yılmaz Erdoğan’ın kalemini ise ayrıca seviyorum. Güzel vakit geçirdik Kayıp Kentin Yakışıklısı ile…

Sherlock’un Kadınları

Son zamanların en meşhur Sherlock Holmes eseri… Ben oldukça beğendim, hikayelerde hep geride kalan bayanların da gerçekten Sherlock’a yakışır insanlar olduğunu görmüş oldum.


NELER İZLEDİM?


Narcos ilk sezonunun kalan bölümlerini izledim. 2. sezonun ise sadece ilk bölümünü izleyebildim.

Bu arada Uzun’un tavsiyesi ile Black Miror’a başladım. İlk 2 bölüm ile gerçekten beni etkiledi. Bu tip önerileriniz varsa her zmaan açığım.

History kanalının Modern Mucizeler serisine takmış durumdayım bu ara. Uyurken üzerinde bulunan bölümlerini açıp sıradan izliyorum.

Bu Ay Okuduğum Kitap Sayısı: 3
En uzun eser: Sherlock’uhn Kadınları (352)
En kısa eser: Kayıp Kentin Yakışıklısı (80)
Toplam Okunan Sayfa Sayısı: 820 Sayfa
Genel Toplam Sayfa 2017: 12739 Sayfa
Günlük Ortalama Okunan Sayfa Sayısı: 27 Sayfa (Yaklaşık)
En Beğendiğim Eser: Sherlock’un Kadınları




10 yorum:

  1. Black Mirror bir efsane dostum! yeni sezona başlayamadım ama bir türlü iyi hatırlattın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ben daha iki bölüm izledim bakalım ara ara izlerim artık. Gerçekten güzel bir dizi ama

      Sil
  2. Narcos ve Black Mirror nefis seçimler.
    Keyifli seyirler

    YanıtlaSil
  3. narkos ve blek mirır izledim. west world da iyi bak. şerlokun kadınları hımm merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. West world ü daha önce de duydum deneyeyim bir bakalım teşekkürler deep

      Sil
  4. heey baksanaaa blogumda bi ton dizi var. meselaaa, skam, 13 reasons why, bron/broen, forbrydelsen, sıkı diziler. hell on wheels, stranger things, gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogundaki dizilere bakıyorum zaten farklı yorumları falanda okuyorum dizilerle alakalı ben nasıl diyeyim sana izledin mi revolution tarzı, narcos tarzı ve vikings tarzı şeyler izleyen adamım.

      Heros vardı ya mesela o beni hiç sarmamıştı, ya da su adada geçen dizi :D

      Sil
  5. şunları bir dene bakalım. hepsi sevdiklerim.

    anarşinin evlatları
    hell on wheels
    lie to me
    sense 8
    shameless
    arrow
    the mentalist
    the americans
    true detective

    bak bir de benim çok sevdiğim iki dizi var, yerli dizi şubat ve süper anime metal simyacı :)

    YanıtlaSil
  6. o metal fırtınanın gidişatı gerçekten iyi görünmüyordu , ben de 5 ya da 6da bıraktım :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.