Yeşil'imle En Büyük Mutluluk


Merhaba Cahil Okur'un Sevgili Dostları...


Gerçekten çok heyecanlıyım..Cümleye nasıl gireceğimi duygularımı nasıl telaffuz edeceğimi bilmiyorum.Cümleye girememem konusunda Biraz vaktinizi almış olabilirim..Eğer bir kusurum olduysa şimdiden Affola...


Ben Mavi... Yeşilin Mavisi.. Hersey bundan tam da 11 ay önce kış ayında başladı... Zorlu geçen yolların sonunda Yeşilimle biz en güzel hikayemize başladık. Bu 11 ay içinde neler yaşadık neler...Güzel günlerimiz oldu.Bazen benim inatlaştığım zamanlarda olmadı diyemem.. :) Ama Yeşil'im hepsine herşeyime katlandı...Şükürler olsun rabbime. Beni sevmekten bir saniye bile vazgeçmedi. Rabbim En güzel duyguları en güzel mutlulukları bize nasip etti.. Kalbimin prensi 23 Kasım Akşamı ellerimle yaptığım o tuzlu kahveyi içti ve benim gönlümün prensi olmayı bir kez daha başardı...Tatlı telaşlarımız devam ederken Geçen hafta bugün 2 aralık da aile arasında sevdiklerimizle dostlarımızla nişanımızı yaptık...Yüzüklerimizi taktık..Herşey o kadar güzel ilerliyor ki.Hayal ettiğimiz ne varsa bir bir oluyor.Evimiz istediğimiz gibi yapılıyor. Yeşil'imin eli nereye değiyorsa orası güzelleşiyor..Ben o kadar mutlu bir kadınım ki hepsi onun sayesinde.Ben onun sayesinde bu kadar mutlu ve heycanlıyım...Bugün her kızın bir gün hayalini kurduğu evlilik teklifini geç de olsa aldım.Benden bizden mutlusu yok. Tektaşı parmağıma taktığında kalbim yerinden çıkacak gibi çarpıyordu.Bunun sebebi benim birlikte yaşlanmak istediğim adam Yeşil'im...Gözyaşlarımı tutamadım.İnsan mutluluktan da ağlayabiliyormuş.Bunu farkettim bugün... Şuan  yanımda nefesi kulağımda kokusu burnumda... Bugün bizim 11.ayımız..Biliyorum çok uzun bir süre değil.Ama bundan sonraki tüm günler tüm saatler bizim..Hepinizin huzurunda Yeşil'ime bir kez daha teşekkür ediyorum.Biliyorum ne kadar teşekkür etsem az.Bundan sonra onu hep mutlu etmek için elimden ne geliyorsa yaparak teşekkürümü etmiş olacağım..Bu mutluluğumuzu siz değerli dostlarımızla paylaşmak benim için ayrı mutluluk...Yeşil'im 11. ayımız kutlu mutlu olsun. Daha nice mutlu senelerimize kavuşuruz inşallah...

Ve siz değerli dostlarımız,
Ben Birlikte yaşlanmak istediğim bu adamı herşeyden çok seviyorum..
Hepiniz duyun ve bilin..
3 bucuk ay sonra bu mutluluğumuz Allahın izniyle evlilik ile taçlanacak inşallah.
Hepiniz Davetlisiniz..

8 yorum:

  1. tebrik ederim , Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  2. Rabbim nazarlardan saklasın. Maşallah. Mutluluğunuzu daim eylesin. Allah herkese gönlüne göre bir insanla ömrünü geçirmeyi nasip eylesin. Ne mutlu size! Aşk kokuyor her yer. :)

    YanıtlaSil
  3. Cahil! Ne kadar güzel bir yazı bu... Çok duygulandım 😢 Mavi'nin yüreğine sağlık!
    Önce sen yazıyosun sandım. Hele 'inatlaştım' deyince 'hah bak bu inatlaşma bizim Cahil'e ait, inşallah üzmedi güzelim kızı' diyordum ki :) Sonradan anladım senin yazmadığını ☺️ O inatlaşabilir ona izin verdik 😂

    Allah mutluluğunuzu daim etsin!!!! ❤ O güzel renkleriniz hiç solmasın! Ömrünüz birbirinizin yanında daha da güzelleşsin!!!
    İnat ettiğiniz tek şey hanginizin daha çok sevdiği olsun ;)))

    Kocaman sevgiler ikinize de ❤

    YanıtlaSil
  4. Harika ;) Ne kadar hissediliyor mutluluğunuz.Daim olsun, tebrikler, mutluluklar...

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler. bir ömür boyu böyle mutlu olursunuz inşallah :-)

    YanıtlaSil
  6. nice nice musmutlu 11 aylara :)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah size :) Uzun yıllar sizinle olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Tebrikler, Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.