Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği 2021

Estikçe,Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği,Şule Uzundere,

Cahil Okur’dan herkese selamlar…

 

Bu yıl bloga geri dönmüşken farklı etkinliklere katılarak kendimi hem biraz zorlamak hem de yazma alışkanlığıma devam etmek istiyorum. Bu nedenle de sevgili Şule Abla’mın (Şule Uzundere) etkinliğini görünce hemen dahil oldum elbette.

 

Seri kitapları okumakla alakalı olan etkinliğin ilkine de katılmış lakin etkin olamamıştım. Bu nedenle de bu sene biraz daha fazla iddialı olmak adına gayret sarf edeceğim. Etkinliğin ayrıntılarını Şule Abla’nın “Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği” yazısından ulaşabilirsiniz. Konu üzerine linkini bırakıyorum.

 

Bu yıl daha etkin olacağımı düşündüğüm bu etkinlikte siz değerli arkadaşlarımı da görmek beni memnun edecek. Bu arada etkinlik sonunda Şule Abla’nın hediyeleri olacağını da belirtmek istiyorum.

9 yorum:

  1. Bende Merlin'in ilk 2 kitabı var ama seriyi tamamlamadan böyle bir işe girişebileceğimi sanmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herhangi bir zorunluluk yok. Ne kadar okursan o kadar puan kazanıyorsun :) Bence dene güzel olacağından eminim

      Sil
  2. Dedigini klibi etkinlikleri katılmak blogu canlandırmak acisindan teşvik edici oluyor. Keyifli okumalar, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Katılamayacağım, yazılarınızı okuyarak takip edeceğim sizleri:)

    YanıtlaSil
  4. Desteğin için teşekkürler Nihat. Umarım birbirimizi gaza getirerek daha çok kitap okuruz :-)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler katılmak istersen bizleri mutlu edersin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.