O bloggerdan çektiklerim :)

Cahil Okur’dan herkese selamlar…

Yine bu aralar hiç istemesem de biraz uyku halinde blogum. Yoğun çalışma temposu ve yaz çalışma saatleri nedeniyle ne okumaya ne de blog a girmeye vakit bulamıyorum. Bu nedenle de buraları boş bırakıyorum biraz.

Lakin sosyal medya da birçok arkadaşımla görüşüyorum. Bu günde size o güzel insan ve sosyal medya üzerinden yapılan yazışmalarımız neticesinde başıma gelenleri anlatayım dedim.

Geçtiğimiz günlerde blogger arkadaşım sosyal medya şu paylaşımı yapmış;

Biliyorum kimse profil durumumu okumayacak, fakat bazı zamanlar sıkıldığımda tütümü giyip, kafama kocaman boynuz takıp, her yerimi köpüklere bularım ve mutfakta sihirli tek boynuzlu bir at gibi sekerim... :) :)

 Paylaşım hoşuma gidince altına yorum atmıştım. Lakin hemen özel mesajdan şu geldi;

Bunu sana yaptığım için üzgünüm....fakat şimdi sıra sende - oyuna var mısın?
Sevgili tek boynuzlu at arkadaş,
Üzgünüm ki şimdi senin de kaybettiğin gibi bu tek boynuzlu at oyununu kaybettim! Göğüs kanseri farkındalığı için durumumu beğenen ya da yorum yapan her kimse bu oyunun devamını sağlamalı (tabii espri anlayışını kaybetmediyse) şimdi aşağıdaki paragrafı sen de profil durumuna kopyalamalısın. Sen de bu akıma destek ol ve devamını sağla. Bu durum güncellemeni beğenen ya da yorum yapanlara bu yazıyı mesaj atmalısın. Bir erkeğin bu güncellemeyi paylaştığını görmek harika olurdu; Göğüs kanseri herkesi etkiler. Aşağıdaki güncellemeyi profilene kopyalayıp, yapıştırmayı ve sonra beğenen ya da yorum yapanlara bu mesajın tamamını göndermeyi unutma. Günün muhteşem geçsin. İşte o güncelleme;
Biliyorum kimse profil durumumu okumayacak, fakat bazı zamanlar sıkıldığımda tütümü giyip, kafama kocaman boynuz takıp, her yerimi köpüklere bularım ve mutfakta sihirli tek boynuzlu bir at gibi sekerim.

Gördüğünüz gibi güzel bir amaca hizmet etmesi, mesajın çok iddialı olması ve de arkadaşımı kırmak istemediğim için paylaşımı bende yaptım. Lakin benim gibi kaba saba bir adam her ne kadar paylaşımı tırnak içinde yapmış olsa da espriler havada uçuştu.

Ben gibi bir adamın “tütü” giymesi zaten başlı başına bir kahkaha sebebi iken “şekerim” gibi güzel bir kelimeyi kullanması… Neyse daha fazla yorum yapmayayım. : )

Bu kadarla biter mi? Bitmez elbette. O güzel insan kalmış bu günde nametests’den bir test yapmış. “Hangi 20 insan senin meleğin?” testi… Listede 19 kişi bayan, 1 erkek var. O erkek de bu şansla elbette benim. Neyse ki etiketleme yok. Yoksa “melek” olarak yeni kahkahalara sebep olabilirdim :D


Peki kim bu arkadaş? Elbette ki Kırmızı Rujlu Blog sahibesi sayın Blana K. Akşam akşam gülmeme sebep oldun iyi yürekli arkadaşım. Umarım sende hep gülersin. 

25 yorum:

  1. Çok alemsiniz ikinize de güldüm ama amaç iyi olunca yapilabilir. Ben o paylasimi görmedim görseydim ben de paylasirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada ole oluyor :D Gülümsemene sebep olduysak ne mutlu bıze

      Sil
  2. Ya bu saatte çok iyi geldi bu yazı :) Blana'nın meleği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceyda gerçekten meleklık bır tarafım yok :D Blana'ya sorabılırsın :D

      Sil
  3. Ben de çok güldüm.Gülmeye biraz ihtiyacımız var sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman buna ıhtıyacımız var gercekten. Ne mutlu bıze kı sızı guldurebılmısız

      Sil
  4. Amaç güzel, araç da çok eğenceli olmuş ;))

    YanıtlaSil
  5. ben de paylaştım o durum mesajını, beğenenlere de mesajı gönderdim ama pek paylaşmak isteyen olmadı, birazda kızdılar galiba :)

    YanıtlaSil
  6. :)) durum mesajları bir süre sonra sıkıcı olmaya başlıyor

    YanıtlaSil
  7. O durum yazılarının amaca faydalı olduğunu düşünmesem de eğlenceli olduğunu kabul ediyorum.
    Geçmiş olsun bu arada:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecmedı ya hala blana'nın profılınde melek olarak duruyorum :D

      Sil
  8. Allah iyiliğinizi versin :) Bu tür oyunlar ilgili çekiyor çoğunlukla :)Yalnız kelime düzelten klişe kişilerden olmak istemesem de meme kanseri yazmalıydınız ki farkındalık doğru sağlansın.Ayrıca bir doğruyu belirtmeniz harika tebrik ederim. Erkekler de ne yazık ki bu hastalığa nadir de olsa yakalanıyor.

    YanıtlaSil
  9. Cahil, etiketlemeyi unutmuşum desene, hay Allah :)))
    Kabul etmiyorsun ama söylüyorum, espiri kaldırabilen, bu konuda egosunu yenmiş tanıdığım nadir insanlardan birisin :)
    Bu güzel yazına konu olmaktan da ayrı bir gurur duydum, çok teşekkürler, iyi ki varsın valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Blana :D
      Bu arada etıketleme izne tabı bende :D

      Sil
  10. Oxudum. Çox da güldüm. Amma komplekssiz bunları etməniz də çox gözəldir. Sondakı mələk bir başqa güldürdü. Amma burda da paylaşmaq bunun sizin üçün də əyləncəli bir şey olması deməkdir. Hər kəs sizin kimi komplekssiz olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım oyle olur Nana. Arkadaslarla gulmek en guzelı

      Sil
  11. Bence durum gayet dikkat çekmiş amacına ulaşmış gibi dışardan sizinle alakasız gözükse de :D

    YanıtlaSil
  12. Çok tatlısınız :) Gülerek başladığım günüme gülerek devam ediyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.