01: Puzzle Yapıyoruz : Railway Scene at Hornellsville

Puzzle, Cahil Okur Puzzle Yapıyor, Trefl, Railway Scene at Hornellsville

Cahil Okur’dan herkese selamlar…

Uzun bir süre önce size şurada yeni bir projem olduğunu söylemiş lakin devamını getirememiştim. Bu gün işte o projenin devamı sizlerle.

Daha öncede belirttim gibi puzzle yapmayı oldukça çok seviyorum. Lakin uzun zamandır yapamıyordum. Neyse ki Mavim ile birlikte yaptığımız etkinlikler kapsamında yeniden puzzle yapmaya başladım ki, onunla yaptıklarımın tadı bir hayli başka… Lafı uzatmadan Trefl marka Railway Scene at Hornellsville yapbozumun yapılış aşamalarını anlatmaya başlıyorum sizlere.


Puzzle, Cahil Okur Puzzle Yapıyor, Trefl, Railway Scene at Hornellsville


Her zamanki gibi çerçevesi ile başladığımız yapbozumuzun en kolay yapılan kısmı elbette ki yazılı olan kısımlardı. Bazı yapbozlarda bu durum bazen can sıkıcı olsa da Railway Scene at Hornellsville’de kolay olan kısımlar buralardı. Maviminde yardımı ile kısa sürede buraları hallederek tren istasyonun yapımına geçtik ki buralar az zorladı gerçekten.

Puzzle, Cahil Okur Puzzle Yapıyor, Trefl, Railway Scene at Hornellsville


Sonrasında da trenleri birleştirdik. Farklı renklerde olmaları ve birbirinden bu özellikleri ile ayrılmaları sebebiyle bu kısımlarda da fazla zorlandık diyemeyeceğim. Trenlerle alakalı bölümde asıl zorlayan zemini yapmaktı.

Puzzle, Cahil Okur Puzzle Yapıyor, Trefl, Railway Scene at Hornellsville

Uzun süre dolapta yarı yapılmış vaziyette bekleyen yapbozumda eksik çıkmama gibi bir ihtimal yoktu. Elimdeki yerleştirilmemiş parçalar bittiğinde yapbozda 3parçanın eksik olduğunu gördüm. Yapbozu beklettiğim dolapta yaptığım aramalar sonrasında 2 parçayı bulsam da, son parça ne yazık ki tüm aramalarıma rağmen bulunamadı.

Yapboz yapanların çokça başvurdukları “kutudan kesme” işlemi sonrasında yapbozu tamamladım ve yapıştırdım. Sonuç kesinlikle tatmin edici oldu. Mavim ile tamamladığımız ilk yapbozumuzu da böylelikle çerçeve için bekletmeye almış olduk.
Puzzle, Cahil Okur Puzzle Yapıyor, Trefl, Railway Scene at Hornellsville

Kartondan kesilen parçayı fark edemeyenler için de şu görseli sizlerle paylaşıyorum. Lütfen fikirlerinizi paylaşın benimle... 

Puzzle, Cahil Okur Puzzle Yapıyor, Trefl, Railway Scene at Hornellsville




Marka: Trefl
İsim: Railway Scene at Hornellsville
Kesim: 4,8/5
Renk: 4,7/5
Kalite: 4,8/5



2 yorum:

  1. Eksik parçayı kutudan tamamlama olayını bilmiyordum. Şimdiye kadar bir kere eksik çıktı,o da arkadaşımın yapbozu diye ben uğraşmadım.

    Yapbozu tek başına yapmak hem sıkıcı hem de yorucu olabiliyor. Sen yanına arkadaş bulmuşsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook gruplarından öğrenmiştim bende kutu olayını abla...

      Yapboz için dünyanın en güzel ortağına sahibim artık :D

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.