Ağustos 2021'in ardından...


Cahil Okur’dan herkese selamlar

 

Ağustos ayı geride kaldı. Benim adıma dönüşüm ardından oldukça iyi geçen bir ay oldu. Beklediğimden daha fazla okudum ve izledim gerçekten.

 

Öncelikli olarak okuduklarımdan bahsetmek istiyorum. Bu ay toplamda 7 kitap okumuşum. Ağustos ayına J.K. Rowling’in Boş Koltuk eseri ile başlarken ardından ilk Agahta Christie eseri  olan Ölüm Sessiz Geldi’yi okudum.

 

            Ağustos ayının üçüncü kitabı ise Simyacı romanı oldu. Kitabın özetini de çıkardığım için biraz uzun bir okuma oldu böylesine kısa bir kitap adına. Sonrasında bence önemli bir eser olan Çizgili Pijamalı Çocuk okumasını yaptım, ardından da Ursula K. Le Gulin’in Yerdeniz Serisi’nin ikinci kitabı olan Atuan Mezarları’nı okudum.

           

Ayın son haftasına ise İskender Pala’dan Kitab-ı Aşk okumasını ve Arsen Lupen okumalarını yaparak ayı tamamlamış oldum.

 


Bu ay daha önceden instagram hesabımdan da belirttiğim gibi Netflix’de S.W.A.T dizisini izliyorum. İlerleyen günlerde yorumunu sizlerle paylaşmayı düşünüyorum zaman bulup yazabilirsem. Dizi de ilk sezon sona erdi. Sezon sezon değerlendirme yapmayı planlıyorum.

 

Bu arada Ağustos ayı adına benim için önemli bir diğer nokta ise diyette üçüncü ayımı tamamlamış oldum. Gerçekten kendi adıma güzel ilerlemeler kaydettim. Ayrıntılar yine uzun bir yazı ile karşınıza gelecek inşallah.

 

Sizler neler yaptınız Ağustos ayında? Yorumlarda benimle paylaşırsanız sevinirim.

11 yorum:

  1. Okuma anlamında güzel bir ay geçmiş:) Ben geçen ay hediye olarak gelen bir kitaba anca başlayabildim:( Sıfır dizi, film ama bol seyahat ile geçen bir ay oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin ki de oldukça güzel geçmişe benziyor :) Teşekkür ederim yorum için

      Sil
  2. Ooo çok bereketli geçmiş Ağustos ayı :) Bravo sana okumalarda. Swat dizisi hakkında yazını merakla bekleyeceğim.
    Ben bildiğin Kore dizilerine sarmış durumdayım. Elimde bir kitap var ama sıcaklardan helak olduğum için süründü elimde. Sonbaharda canlanacağım inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Swat'ta ikinci sezonu yarıladım ama halen ilk sezonun yorumunu yazamadım. İnşallah kısa zaman içinde yazacağım

      Sil
  3. S.W.A.T sevdiğim dizilerden biri. Çizgili Pijamalı Çocuk çok güzel bir kitaptı. Yerdeniz serisinin ilk kitabını okuyup sevmiştim. Henüz devam edemedim. Güzel bir ay geçirmişsiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gerçekten güzel bir ay geride kaldı. eylül de umarım böyle geçer.

      Sil
  4. Okuma ayı olarak çok verimli ve güzel geçmiş. Bu ay da güzel geçer umarım:)

    YanıtlaSil
  5. Reklama tıkladım siz de reklama tıklarsanız odesmis oluruz.

    YanıtlaSil
  6. Umarım öyle olur :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Güzel ve verimli bir ay olmuş. Darısı eylülün başına :-)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.