Muhteşem 5’li: Keşke Gerçek Olsa Dediklerim

Cahil Okur’dan herkese merhabalar…
Yine gecikmiş bir muhteşem 5’li ile karşınızdayım. İş planıma göre boş olduğum Perşembe günlerini uygun gördüğüm Muhteşem 5’li yazıları ne yazık ki gecikmeler sonrası sizlere ulaşıyor. Bu nedenle sizlerden tekrar tekrar özür dilerim.
Gelelim haftanın Muhteşem 5’lisine… Twitter’da gezerken Kitap Yurdu’nun “''Keşke gerçek olsaydı'' dediğiniz fantastik romanlar var mı? :)” sorusuyla karşılaştım ve elbette ki cevabım evetti. Ancak ben bunu biraz değiştirerek gerçek olmasını istediğim ve içinde yer almanın beni mutlu edeceğini düşündüğüm romanları sizlerle paylaşacağım.

5- Sherlock Holmes / Sir Arthur Conan Doyle


En sevdiğim maceraların baş kahramanlarından biridir Sherlock Holmes. Başından geçenleri okumaya bayıldığımı söylemem lazım. Bu nedenle benim için gerçek olmasını istediğim romanlar arasında yer alması kaçınılmaz bir eserdir. Roman içerisinde en çok kendime yakışan karakter ise sanırım Dr. John Watson. Her olayın içinde ve her şeyi gören adam. Bu arada Holmes gibi bir sorunlu arkadaşla da uğraşmakta. Dostlara verdiğim değer ve Holmes tarzı bir hayata olan tutkum nedeniyle Dr Watson benim için en uygunu.

4- Kayıp Sembol / Dan Brown


Kayıp Sembol benim için özel kitaplardan birisidir. İlluminati, Tapınak Şovalyeleri, Masonluk gibi konulara meraklı bir adam olarak gerçek olması mümkün olan ve gerçekleşmesini istediğim romanlardan biridir Kayıp Sembol. Kitap içerisinde kendimi belirli bir karakterin yerine koymak oldukça zor. Robert Langdon bana göre çok zeki bir adam J Mal’akh ya da Zachary Solomon ise kötü adam. Bu nedenle orada bulanabilecek üçüncü bir adam olmayı isterdim. O heyecanın içinde olan ve Langdon’a yardımcı olan bir asistan belki de…

3- Alacakaranlık Serisi / Stephenie Meyer


Evet belki biraz çocukça ama vampirlerin ve kurt adamlarında gerçek olmasını isterdim. Kitapta yaşananlardan çok benim için öylesi bir dünyanın var olması güzel olurdu. Kurt adamlar özellikle var olmasını istediğim canlılar. Meyer’in kurt adamlık kavramına getirdiği bakış açısı beklide beni bu denli etkileyen. Seride hangi karakter olarak var olmak istediğime gelirsek söylemeye bile gerek yok sanırım J Jacob değil hiç heveslenmeyin ancak sürüden herhangi bir kurt olabilirdi. Quil, Embry yada Paul benim için daha uygun karakter olabilir.


2- Olimpos Kahramanları / Rick Riordan


Evet Yunan Mitolojisi denince akla gelen yazarımız Rick Riordan’ın Olimpos Kahramanları serisininde gerçek olması beni mutlu ederdi. Belki gerçekten vardır ve sis bizim gerçekleri görmemizi engelliyordur kim bilir. Her neyse bu serideki herhangi bir karakter olabilirdim sanırım. Çünkü modern dünya ile mitolojik tanrıların bir arada olabileceğine inanmak güzel geliyor bana.

1- Yüzüklerin Efendisi / J. R. R. Tolkien


Elbette ki yüzüklerin efendisi serisi benim için var olmasını en çok istediğim romandır. Tolkien’e bu ölümsüz eser için bir kez daha teşekkür etmek lazım. Dünya gerçekten böyle bir yer miydi? Ya da ilerde bir gün böyle bir yer olabilir mi? Bu soruların cevabı yok belki ama yinede Orta Dünya’da yaşamak farklı olabilirdi. Kitap içerisinde birbirinden güzel yüzlerce karakter var ancak benim gönlüme taht kuran kesinlikle Rohan Süvarileri’dir. Atcan Yurd’un insanlarından biri olmak bana kafi gelirdi sanırım.

Böylece bir Muhteşem 5’li daha sonra erdi. Yeni bir Muhteşem 5’li de görüşüne kadar hoşçakalın.


3 yorum:

  1. Blogunu yeni keşfettim, hala da keşfetme sürecindeyim aslında :D Muhteşem Beş'li kategorisini, yaptığın listeleri çok sevdim, takibe alıyorum blogunu.. :') Bu arada Orta Dünya'da yaşamak manyak olurdu. Üçleme bana hep - kitaplarını henüz okumadım, filmlerden yola çıkarak yapıyorum bu yorumu- karanlık, soğuk, ürkütücü gelmiştir ve ben böyle yerleri çok severim. Cidden harika olurdu yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoş geldiniz. Yorumlarınız beni mutlu etti. Ayrıca da uzun zamandır yazmadığım Muhteşem 5'li yazılarına geri dönmem geektiğini hatırlattı. :) Umarım hep aramızda olursunuz

      Sil
  2. İyi haberler!!! İyi haberler!!! İyi haberler!!! ilk başta Illuminati'nin gerçek olmadığını düşündüm ama bir erkek olarak cesur bir adım attım ve katılmaya karar verdim, katıldıktan sonra üç gün sonra kardeş kaput ans'ına başladım ve 1000.000,00 dolarlık ilk ödülümü aldım ve yeni bir bakım aldım. o zamandan beri seçimim hayatım bir daha aynı olmadı Whatsapp +1 (256) 387-2052 veya Google Hangout adresindeki büyük inisiyasyon ustasıyla iletişime geçerek bu geçişe yol açmadı Adres: illuminate0302@gmail.com teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.