Çekiliş Vakti #11

 


Cahil Okur’dan herkese merhabalar…

 

Geri gelmişken birde baktım ki klasikleşen ÇEKİLİŞ zamanımız gelmiş durumda. 125. kitap yorumumu yayınladım ve yeni çekilişimiz başlamış durumda. Daha önceki çekilişlerde de olduğu gibi 130. kitap yorumunun yayınlanması ardından çekiliş son bulmuş olacak.

 

GFC’den blogumu takip etme şartı aynı şekilde devam ediyor. Sadece 121. kitap ile 130. kitap yorumları dahil olmak üzere arada yazdığım yazılara yorum yapan arkadaşlarım 1’er hak kazanacak. Her yorum +1 hak anlamına geliyor.

 

Çekiliş neticesinde ödülü yine kendiniz belirleyeceksiniz. 121. Kitap ile 130. kitap arasındaki istediğiniz bir eseri seçebilirsiniz. Herkese bol şanslar…

5 yorum:

  1. Şimdiden hayırlı olsun:))) Kitap çekilişlerini çok seviyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bu yorum ile bir hak daha kazandın belki de sana çıkar :)

      Sil
  2. kitaplardan daha güzel bir hediye olabilir mi :) şimdiden herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  3. Sen kitapları alamasan da en azından benden bir çekiliş kazandım. Bakalım ben senin çekilişini ne zaman kazanacağım :-)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.