Tekrar, tekrar, tekrar ve tekrar MERHABALAR...


 Cahil Okur’dan herkese selamlar…

 

Ben artık bu tip yazıları yazmaya utanır hale geldim. Eminim sizlerde bıkmışsınızdır okumaya. Ama affınıza sığınarak yeniden buralara dönüyorum.

 

Son yazımın üzerinden tamı tamına 5 ay geçmiş. Gerçekten hızlı başladığım ve hedeflerimde emin adımlarla ilerlediğim bir yılda neden bir anda bu kadar kopukluk yaşadım bende bilmiyorum.

 

Aslına bakarsanız bir rica üzerine başladığım ek işim nedeniyle oldu biraz bunlar. Ve sonrasında gelen okuyamama hastalığı da üstüne tuz biber oldu. Yazın rehaveti falan derken zaman bu kadar uzadı… Gerçekten buraya ara vermek beni üzüyor. Ama inşallah sık sık yazamasam da (Yazar kaçışlarına bir zemin hazırlamakta) buraları boş bırakmak niyetinde değilim.

 

Ben yokken buralarda gerçekten güzel şeyler olmuş. Blogumu ben olmasam da takip eden arkadaş sayım artmış ki gerçekten şaşırdım. 400 abone sayısını geçmişim ki bu gerçekten benim için güzel bir gelişme. Belli mi olur uslu bir şirin olursam belki yıl sonuna kadar 500’ü de geçer. Şakası bir yana gerçekten mutlu oldum, değer verip ben olmasam da buraları yalnız bırakmayan dostlara selam olsun.

 

Gelelim hem sevindiğim hem de üzüldüğüm gelişmeye. Ben buralarda yokken Şule Abla’nın çekilişini kazanmışım. Uzun süredir kendisiyle uğraşıyordum bu çekiliş noktasında. Nedense bir türlü kazanamıyordum. Kazandığım vakitlerde de buralarda olmamak beni üzen nokta oldu. Hediye şansımı yitirmişim ama kazanmış olduğumu bilmek bile bana yetti de arttı. Geçte olsa kendisine teşekkür ederim.

 

Evet… Artık mümkün olduğunca buralarda olacağım ve yazılarımla yeniden başını ağrıtacağım. Değer verip okuyan, yorumlarını benimle paylaşan tüm dostlara tekrar tekrar teşekkür ederim. Biriken yorumları onayladım bu arada. Elimden geldiğince cevap verebildiklerime vereceğim. Gecikmeler için ve buraları bir başına bıraktığım için tekrardan özür diliyorum.

 

Sıcak Ege gecesinden herkese tekrardan merhabalar diyerek uzun aranın ardından ilk yazımı burada noktalıyorum. Herkese güzel bloglamalar…

16 yorum:

  1. Öncelikle tekrar hoş geldin:))) Yokluğun belli oluyordu, yazılarından mahrum kaldık. Önemli olan sağlık, her şey yoluna girer. Bazen öyle şeyler oluyor ki her şeye vakit ayırıp yetişmek mümkün değil ne yazık ki. Çekilişi aynı anda kazanmıştık, hakkını kaybetmiş olsan da tekrar çıkar bence. Her ay oluyor çekiliş:)) Tekrar aramıza dönmene çok sevindim, umarım her şey yolundadır. Hoş geldin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler iyi dileklerin için. Burayı boşlamak hiç istemesem de bazen böyle olaylar oluyor maalesef

      Sil
  2. Tekrardan hoş geldiniz Cahilokur.
    🎊🍀

    YanıtlaSil
  3. Tekrardan hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  4. Şükürler olsun ki var :) Hoşbulduk bu arada

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin. Arada oluyor böyle kopmalar ben de çok üzülüyorum blogdan uzak kalınca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmasa çok güzel olacak ama maalesef oluyor... Hosbulduk dostları görmek güzel

      Sil
  6. Şansını döndü nasıl olsa. Tekrar kazanırsın :-)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.