Şubat 2017'nin Ardından

Aylık Rapor, Estikçe,
Cahil Okur’dan herkese merhabalar…

Bir ayı daha geride bıraktık ki kendisi yılın en kısa ayı olan Şubat :D Benim için tam anlamıyla verimli bir aydı diyemeyeceğim ama yine de güzel bir ay oldu.

Bu ay içerisinde halen yazmayı bekleyen bir alışveriş yazım ve bir iddiadan bahsedeceğim bir yazı yazmayı bekliyor. Bunun dışında da okumayı tam bitiremediğim bir kitap yeni aya sarkmış durumda.

Her şeye rağmen güzel bir ayı geride bıraktım ve toplamda 3 kitap okudum lakin biri yetişmedi ay sonuna o yüzden onu bir sonraki aylık rapora alma kararı aldım, 1 de film izledim. Lafı uzatmadan hemen geçelim ayın özetine


Bu ayın en güzel kitabı Ruhlar Kütüphanesi’ydi elbette. Seriyi tamamladım ve ilk serinin tamamı hakkındaki yorumumu da kısa zaman içerisinde sizlerle paylaşacağım.


Bu ara şiir kitaplarına sardım. Blogdaki ikinci şiir kitabı yorumu da bu ay sizlerle oldu. Ozan Arif sevdiğim bir isim. Bence güzel bir kitaptı, şahıs hakkındaki ön yargılarınız eğer varsa kenara koyarak okumanızı tavsiye erim. Gurbet hakkındaki hiciv tarzı şiirleri okunmaya değer.


NELER İZLEDİM?


Bu ay sadece tek film izledim. O da Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar’dı. Yine Uzun ve Çömez ile birlikte izlediğimiz bir filmdi. 30 yaşındaki 3 adam bir araya geliyor ve film izliyoruz, doğrudur.

Güzel bir filmdi gerçekten.  En beğendiğim karakter Dan Fogler’în canladırdığı Jacob Kowalski oldu. Garibimin başına gelmeyen kalmamasına rağmen hayatının en önemli anılarından mahrum kaldı.

Bu Ay Okuduğum Kitap Sayısı: 2
En uzun eser: Ruhlar Kütüphanesi (504)
En kısa eser: Bir Devrin Destanı (288)
Toplam Okunan Sayfa Sayısı: 2052 Sayfa
Genel Toplam Sayfa 2017: 792
Günlük Ortalama Okunan Sayfa Sayısı: 29 Sayfa (Yaklaşık)
En Beğendiğim Eser: Ruhlar Kütüphanesi (5/5)

En Beğenmediğim Eser: -------

18 yorum:

  1. Nihat oğlum. Seninle gurur duyuyorum. Ne güzel bilanço çıkartmışsın. Ozan Arif'i okuyacağım, merak ettim. Okuduklarımı vaktim yetmediği için, sizlerin beğendiklerinizden seçiyorum genellikle. Kafka'nın Dava'sındayım o bitince yine ondan okumaya devam, tümü bitene kadar.
    Bol okumalı ve sağlıklı, keyifli günler diliyorum oğlum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım teşekkürler :D Ozan Arif okumanı isterim gerçekten fikirlerini merak ediyorum bu konuda.

      Birde birşey var sen böle "Nihat Oğlum" diyorsun ya Ece anne diyesim geliyor :) Diyebilir miyim?

      Sil
    2. Teşşekkür ederim Ece annem :D

      Sil
  2. Sevgili Cahil Okur ,

    Okuyun okudukça mutlu olun bizi de bu yazılarınız ile mutlu edin :)
    Güzel bir ay geçirmişsin hiç'ten iyidir.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Teşekkürler Rabia :D

      Evet hiçten iyidir yine de

      Sil
  3. bu kadar şeyi bir aya sığdırmış olmanız takdire şayan ;)

    YanıtlaSil
  4. harikasınız imkan zaman fırsat varken bol bol kitapla,sinemayla,tiyatroyla değerlendirin ne güzel o kadar özeniyorum ki..

    YanıtlaSil
  5. Ben de Mart'ta Ruhlar Kütüphanesi'ni okuyacağım. Bayan Peregrine'in 2. kitabını çok beğenmemiştim, umarım 3. daha iyidir :-)

    YanıtlaSil
  6. Yorumunu merakla bekleyecegım o zaman. Ben ilk kitap dısında sıkıntı yasamadım ikinci kitap güzeldi bence

    YanıtlaSil
  7. Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar'ı ben henüz izleyemedim ya çok üzülüyorum. İlk fırsatta izleyeceğim, hatta şimdi sinemada izlemediğim için pişmanım.

    Alışveriş yazısı dediğine göre yeni kitaplar almışsın. Neler aldığını çok merak ettim, en kısa zamanda yaz lütfen.

    Bir ayın dökümünü yeni ayın ilk haftasında yazacak kadar hızlı olduğun için tebrikler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam bir seri aldım ve yazcam inşallah pazartesi günü, niyetim o şekilde :D

      bu arada hızlıyımdır bazı ablalarımdan doğrudur :)

      Sil
  8. Neler aldığını ben de çok merak ettim.Merakla yazmanı bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. En kısa zamanda yazacagım ve merakınızı gidereceğim :D

    YanıtlaSil
  10. Takdir ediyorum, ne güzel yapmışsınız. Bu arada takibe aldım, bana da beklerim :) https://ladyoflochaber.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.