Pazar 6'lısı #3 Keşke Ölse Dediğim Karakter

Pazar 6'lısı, Keşke Ölse Dediğim Karakter
Cahil Okur’dan herkese merhabalar.

Bu haftanın Pazar 6’lısı konusu keşke ölse dediğimiz karakter. Biraz canice bulsam da yinede dilim döndüğünce yapacağım :D Lafı uzatmadan hemen geçiyorum öldürmeyi istediğim karakterlere…

1-      Gríma Solucandil

Yüzüklerin Efendisi serisindeki en nefret ettiğim karakterdir kendisi. Yüzükler Efendisi’ne ne kadar hayransam, kitap içerisindeki kraliyetlerden de en çok Rohan’a hayranımdır. Rohan’ın başındaki bu herifin ölmesini çok istememe rağmen sadece sürülmesi halen içimde bir yaradır. Keşke Gimli’nin eline verselerdi…

2-      Sansa Stark

Kimlerin başına neler geldi de bu kıza hiçbir şey olmadı, olmuyor… Tam kurtulduk derken, yeniden yükselmenin bir yolunu buluyor. Lakin Stark Hanesinde ölmeyi en çok hak eden kişi kendisidir. Hele ki Lady’ye sahip çıkamaması ve ulu kurdun ölümüne sebep verişi ayrı bir yaradır içimde.

3-      Dr. Wtason

Evet ben Sherlock Holmes hikayelerini çok severim lakin Dr. Wtason bana göre hikayenin kirli tarafıdır. Kendisinin bu konuları yayınlaması ve Sherlock üzerinden prim kazanmasını sevmem. Keşke ölseydi değil ama keşke Sherlock bu kadar güvenmeseydi ona diyorum.

4-      Marcus Eaton

Uyumsuz serisini okuyanlar kendisini tanıyacaktır. Dört’ün babası olan şahıs. Bu adamın alçaklıklarını gördükçe keşke o baskında ölseydi diyorum. İnsan kendi evladına bu kadar kötü davranır mı arkadaş ya…



Benim listem bu kadar… 6 olmadı ama artık idare edin :)

12 yorum:

  1. Sanda Stark'tan ben de pek hazzetmediğimi söylemeliyim. Ancak ben Cercei ve Tywin Lannister'dan da hiiiiiiiiç hoşlanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tywin Lannister tam bir şeref yoksunu, Cercei son sezonda gözüme girmeye başladı yalan demeyeyim :D

      Sil
  2. Sansa o kadar kötü mü ya :/ Ben diziyi 3. sezonda bıraktım ve en son iyiydi sanki ben seviyordum.

    Öldürme Watson'ı ya :D O olmasa biz Sherlocktan nasıl haberdar olurduk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sansa kesinlikle dizinin en kötü karakteri :d O kadar kötü mü lafı onbun için biraz hafif kalıyor bence

      Sil
  3. Sansa dilini tutsaydı babası hâlâ yaşıyor olurdu. Kışyarı'na dönme planlarını kraliçeye yetiştirince her şeyi mahvetti. Bence de ölsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce babasına ihanet etti yeni sezonda a Jon'a bir ihanet gerçekleştirmesini bekliyorum açıkcası.

      Sil
  4. Sansa'dan ben de pek hoşlanmıyordum ama sonra acımaya başladım. Umarım ilerleyen bölümlerde Jon'a bir kazık atmaz... Endişelenmiyor da değilim ama neyse :D Solucandil'in sürülmesine ben de çok sinirlenmiştim. Hak ettiğini bulmadı :/ Watson'dan hoşlanmaman garip geldi bana. Ben hiç böyle düşünmemiştim, aksine iyi ki var da hikayeleri bize aktarmış diyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sansa ölsün bence :D

      Solucandil de kesinlikle idam edilmeliydi aa bu tip olayları görmedik hiç LOTR de

      Watson'ı sevemedim bir türlü ben

      Sil
  5. Dr Watson'a şaşırdım yahu. Kendi çapında biri aslında :-D

    YanıtlaSil
  6. Sevemedim kendisini bir türlü :D

    YanıtlaSil
  7. Bir tek 4'ü tanımıyorum. Ama Watson'a bu yapılmaz Cahil! Watson Sherlock'un sosyal ve katlanılabilir tarafı ;) Birbirlerini tamamlıyorlar ;) Yapma yazık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 numara Uyumsuz Serisi'nden annem

      Watson konusunda ısrarcıyım sevmiyorum o adamı :D

      Bu arada hoşgeldin uzun bir aradan sonra :D

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.