Pokémon: Mewtwo İntikam Peşinde - Evrim / 3. Yorum

Pokémon, Mewtwo İntikam Peşinde,Netflix,Film Yorumları,

Cahil Okur’dan herkese selamlar… BCP kapsamında bu ay izlediğim film olan Pokémon: Mewtwo İntikam Peşinde – Evrim ile karşınsızdayım. Netflix’de gördüğüm ve izlemek için listeye kaydettiğim bir filmdi. Sırası gelmişken izleyip yorumunu sizlerle paylaşamaya karar verdim.

 

Özet ve Detaylar

 

Pokemon alemindeki bir bilim insanı ekibi, çeşitli genlerin birleşimiyle bu güne kadar yaratılmış en değerli pokemonu yaratmak üzere çabalamaktadırlar. Bu projeyi gerçekleştirmek üzerine bilinen en güçlü pokemon olan Mew'in DNA'larından bir örnek alırlar. Ortaya çıkan pokemonun adı Mewtwo olacaktır. Mewtwo'nun gücü ise, bilim insanları dahil, kimse tarafından kontrol edilemeyecektir. Ash, Misty ve Brock ise, bu ürkütücü pokemonla beklenmedik bir tanışma için, bir partiye gideceklerdir

 

Film Yorumum

 

Evet, Blogları Canlandırma Projesi kapsamında izledim Pokémon: Mewtwo İntikam Peşinde – Evrim filmini lakin daha öncesinde listeme kaydetmiştim zaten. Çocukluğu pokemon ile geçenlerdenim bende. Aslında yayınlandığı tarihte tam olarak ilkokula mı yoksa ortaokula mı gidiyordum hatırlamıyorum ama geçmiş zamanı yad etmek açısından izlemeye karar verdim. BCP Şubat teması ile de örtüşünce “Hadi izleyelim” diyerek başına geçtim.

 

Öncelikle sadece anime dizisini izledim Pokemon’un bu filminde sesler beni oldukça rahatsız etti. Sadece Misty’nin sesi orjinaldi sanırım… Ash ve Brock, roket Takımı üyelerinin seslendirme sanatçılarını değişmesi beni pek memnun etmedi.

 

Pokémon, Mewtwo İntikam Peşinde,Netflix,Film Yorumları,

Filmin içeriği olarak ise beni tatmin etmediğini belirtmem gerekiyor. Nostalji yapmak açısından güzeldi lakin nedense zevk alamadım. İlerleyen yaşıma rağmen animasyon filmleri severek takip ederim lakin eski bir hayran olarak Pokémon: Mewtwo İntikam Peşinde – Evrim filmi beklentimi karşılamadı.

 

Netice de BCP Şukbat ayını da bu filmle noktaladım ve bu ayı da bir film ve bir kitap ile bitirmiş oldum. BCP Şubat ayında okuduğum kitaba şuradan ulaşabilirsiniz

 

Film Künyesi

 

Yayın tarihi: 12 Temmuz 2019 (Japonya)

Yönetmenleri: Kunihiko Yuyama, Tetsuo Yajima, Motonori Sakakibara

Oyuncular:  Sarah Natochenny, Michele Knotz, Bill Rogers, Ikue Ōtani

Görüntü yönetmeni: Tatsuro Maruyama

Stüdyo: OLM Digital, Sprite Animation Studios

Dağıtıcı: Netflix

Çıkış tarihi: 18 Aralık 2019

Süre: 1saat 37 dakika

Dil: İngilizce

İMDb: 5,7/10

 

BONUS: Sizlere Pokemon animesinin ilk yarısında yer alan pokemonların birlistesini göstermek istiyorum. Benim favorilerim Ninetiles ve Arcanine’dı. Sizin favoriniz hangisiydi?

Pokémon, Mewtwo İntikam Peşinde,Netflix,Film Yorumları,


18 yorum:

  1. Ben Balbasaur ı severim. En son Dedektif Pikachu filmini izlemiştim. Görsellerini güzeldi. O filmin başında Cubone çok tatlıydı. :) Lapras da güzel. Bir ara izlerim ben bunu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedektif Pikachu'yu da merak ediyorum onu da izleyeceğim yakın zamanda :) Bu arada Lapras da güzeldir evet :)

      Sil
  2. Yaa küçükken çok izlerdim eski günlere döndüm :)

    YanıtlaSil
  3. Küçükken izlerdik, ben o halini daha çok seviyorum sanırım. Üç boyutlusundansa iki boyutlusu daha samimi geliyor bana :))

    YanıtlaSil
  4. Jigglypuff <3 <3

    Küçük yeğenimle birlikte izledim bu filmi bende :D Pokemonlar eskisi gibi heyecan yaratmadı.

    YanıtlaSil
  5. Bunun çizgi filmini ne kadar severdim. Yayından kaldırılınca isyan etmiştim. İlerleyen zamanlarda bir çılgınlık yapıp ilk bölümden itibaren izleyebilirim.

    YanıtlaSil
  6. Nedense eski olan şeyleri günümüzde pek yapamıyorlar. :) Her zaman ilk versiyonlar en güzeli. Yorumunuza, emeğinize sağlık. ^^

    YanıtlaSil
  7. Eskiler hep zamanında güzel oluyor sanki, aynı tat seneler sonra olmuyor. Bana öyle geliyor. *-*

    YanıtlaSil
  8. Anılarım canlandı resmen.. Bende anime serisini severek izlerdim. Karakterlere gelince de çok sevindim şimdi hepsini görünce. Seçim yapmak zor oldu ama Charmander en sevdiklerimdendi :)

    YanıtlaSil
  9. Pokemon çok severim, hatta fanıyım :) Küçükken Kanal D'de başlamasını beklerdim. Sonrasında Kanal D'de yayınlanan serisini 3 kere daha izleyip bitirdim. Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  10. Ben küçükken de pokemon izlemedim:( Aslında çok da merak ediyorum ama neredeyse hiç izlemişliğim yoktur. Film beğenmemişsin o yüzden bakmayı düşünmüyorum ama anime dizisine vakit bulursam başlamak istiyorum. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. küçükken izlerdim ben de pikaçu olduğumu düşünürdüm hahah :D şarkı söyleyip herkesi uyutan pokemona gıcık olurdum :D filmi izlemeyi düşündüm ama sonra vazgeçmiştim ben de çünkü eski tadı vermeyeceğini biliyorum bir kere animasyon teknolojisi eskisinden farklı ve o çizimler çok fazla lego hissi veriyor di mi eskisi göze daha hoş geliyor :)

    YanıtlaSil
  12. dur sevdiğim pokemonları sayayım :D vulpix, ninetiles, arcanine, rapidash, dewgong, seadra, goldeen, pidgeot, squirtle, ıvsaur :D

    YanıtlaSil
  13. Pokemon çok severim ama böyle bir filmi olduğundan haberim yoktu, yazı için teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  14. olsun bunu seyredeyim ben yine de :)

    YanıtlaSil
  15. Ben de çocukluğu Pokemon'la geçenlerdenim. Taso çılgınlığı falan :p Ama nedense sonrasında eskileri tekrar izlemek ya da yenilere göz atmak hiç içimden gelmedi. Eskiden bildiğim gibi kalmasına karar verdim. Çünkü bazen çocukluğuma dair şeyleri tekrar izlediğimde hayal kırıklığına uğruyorum. Pokemon da bildiğim gibi kalmasını istediklerimden. Yazı için teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
  16. hiç tanımıyorum kendilerini, Oğlum izler miydi bilemiyorum, muhtemelen izlemiştir :)

    YanıtlaSil
  17. Filmleri hiç hoşuma gitmedi benimde, izlemedim ama fragmanlardan falan anlaşılıyor. Onun yerine eskileri izleyelim daha güzel olmaz mı? :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.