Eski şarkılar…

Estikçe, Müzik, Şarkı, Avril Lavigne, GreenDay, Evanescence, Bon Jovi,

Herkese merhabalar…


Geçtiğimiz günlerde YouTube da gezerken eskiden dinlediğim şarkılara rast geldim. Eski zamanlara gittim… Ve bunları sizlerle paylaşmak istedim. Belki aynı zamanlarda aynı şarkıları dinlemişizdir…


Listenin ilk eseri Avril Lavigne’den. Gerçekten lise yıllarında çokça dinlediğim bir sanatçıydı. Nedendir bilmem onun o asi tavırları ve şarkılarındaki ritimler hoşuma giderdi. Anadolu Lisesi’nde okuyan bir ergen olarak onun şarkılarını Türkçe’ye çevirmeye çalışmak hoşuma gidiyordu. (Oldukça ergen bir tavır olduğunun farkındayım J ) En sevdiğim şarkısı ise “Sk8er Boi” di.

 


 

O günlerde Gren Day’i de çok dinlerdim. Farklı bir klip olan ve içerisinde repliklerinde yer aldığı “Wake me up when september ends” favorimdi. Diğer şarkıları çok hoşuma gitmese de bu şarkıyı çevirip çevirip dinlediğimi bilirim.

  


Ve elbette Evanescence… Yaşıtlarımın mutlaka bir yerlerde yolunun kesiştiği bir gruptur diye düşünüyorum. Zombie şarkısı daha tanıdık olsa da ben “Bring met o life” hayranıydım. Şarkıyı daha çok internet kafelerde takıldığımız ve Ultima Online oynadığımız günlerden hatırlıyorum. Oyunu bilenleriniz varsa eğer atmosfere uygun olduğunu düşünmüşümdür hep. Nedendir bilmem ama arkadaşlarımla diğer oyuncularla mücadeleye girdiğimizde bana ayrı bir şevk verirdi.

 


 

Son olarak da Bon Jovi… Bunu dinlemeyen bir 90’lar genci tanımıyorum desem azdır. Bon Jovi deyince de akla ilk gelen parçamız ve favorim elbette “İt’s my life”

 


 

Bonus olarak da halen ara ara dinlediğim ve yıldızlar karması olarak nitelendirdiğim şarkıyı sizlerle paylaşıp veda ediyorum şimdilik…

 


 

 

Siz o yıllarda neler dinlerdiniz? Paylaşırsanız sevinirim…

 

 

NOT: Yaşlanmaya başladığımı hisse ttiğim bir yazı oldu.

26 yorum:

  1. Evanescence, Linkin Park, Green Day, Three Days Grace dinlemeyi sevdiğim gruplardı benimde :)

    YanıtlaSil
  2. Bon Jovi'ye aşıktım. Hâlâ görünce içim kıpır kıpır eder :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten duydukça ınsanın içi kıpır kıpır oluyor

      Sil
  3. Yalnız değilmişsin Avril Lavigne ve Evanescence'ı lise dönemimde her gün dinliyordum.

    YanıtlaSil
  4. Yabancı şarkıları bilmem ama ben 90'lar Türkçe pop a bayılanlardanım. Asla modası geçmeyen kaliteli şarkılar...

    YanıtlaSil
  5. yazdığınız müzik profili tam tamına şey diyor hocam, ben 2010'lu yıllarda lisede öğrenciydim... :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedıgın yıllarda unıversıteden mezun olmustum :)

      Sil
  6. Avril LAvigne'den bu şarkıyı az dinlemedim. Ben de şarkının sözlerini bilgisayardan worde indirip çıktısını alır dinlerken ben de mikrofonla eşlik ederim :))))

    YanıtlaSil
  7. Avril LAvigne'den bu şarkıyı az dinlemedim. Ben de şarkının sözlerini bilgisayardan worde indirip çıktısını alır dinlerken ben de mikrofonla eşlik ederim :))))

    YanıtlaSil
  8. Eski şarkılar beni esir almış durumda. İçimden yeni şarkıları dinlemek hiç gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiler daha guzeldi sanki, hala dinlenebildiklerine göre

      Sil
  9. Eski şarkılar çok güzel, ayrı bir tadı var. Ben daha çok bıkmadan Bryan Adams Everything I Do dinlerdim. Hala da bıkmadan dinlerim ve çok severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dogru bak Bryan Adam da cok dınlerdımoncelerı ıyı hatırlattın

      Sil
  10. eski şarkılar bir başka güzel.
    Lavanta

    YanıtlaSil
  11. Söylediğiniz şarkıları hiç dinlemedim ama yaşlanıyorm demenizle yaşlanmaktan korktuğumu fark ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşlanmaktan korkmuyorum açıkcası, sadece yaşlandığımı hissediyorum

      Sil
  12. Avril Lavigne'dan Complicated'ı daha çok severdim ben.

    Eski şarkıları daha çok seviyorum. Geçmişe dönmek iyi hissettiriyor. Hatta Youtube'ta şöyle bir liste buldum. Mutlaka bak. Tanıdık çok şarkı var: https://www.youtube.com/watch?v=5qm8PH4xAss&list=PL-O9tnLsCmdNuJvNMCI3bvqwTX5g6BPPP

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Complicated'ı da çok dinledim. Listeye göz attım baya güzel :)

      Sil
  13. 90'lar çocuğu olarak ve lisede aynı şarkıları dinleyen biri olarak ağlayabilirim şu an :') Evanescence, Greenday, Avril... HIM, Good Charlotte, The Rasmus, Offspring, My Chemical Romance falan da dinlerdim. Green Day'in benim de favori şarkım Wake me up When Septembers End idi ama hızını alamamış bir ergen olarak American Idıot'ı da çok severdim. Çok güzel bir geçmişe yolculuk oldu. Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerdi ve geride güzel hatıralr bıraktılar. Teşekkür ederim yorumun için

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.