MİM 7: Hangisini tercih edersin?


MİM, Şule Uzundere,  Hangisini tercih edersin,

Sevgili Şule Uzundere geri döndüğümü görünce hemen beni bir MİM’e davet etti sağ olsun. Sevgili Ablama çok teşekkür ediyorum, kendisinin cevaplarını buradan okuyabilirsiniz.

Geçelim MİM’e… Size sorulan her soruda verilen iki seçenekten birini seçiyorsunuz. Bakalım tercihlerimiz bizi nereye yöneltecek…

1- Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi? Neden?

Genel anlamda uçabilmek daha detayda ise ışınlanabilmek derdim sanırım bu soruya cevap olarak. Nedenini açıklamak zor ama görmek istediğim çok yer ve yetişmek istediğim çok insan var diyebilirim.

2- Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?

Her ikisini de oldukça fazla severim. İkisinin yerleri de oldukça farklı… Ama ben evcil hayvanlarla çevrili olmayı tercih ederdim sanırım. Özellikle de köpeklerle.

3- Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?

Çay elbette, Karadenizliyim…

4- Hangisini tercih edersin? Saçsız, tüysüz (kaşlar ve kirpikler de dahil) olmayı mı yoksa çok kıllı olmayı mı? Neden?

İkisini de tercih etmem sanırım… Halimden memnunum :D

5- Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?

Tavuk döner; domates mayonezli…

6- Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? (Ölüm tarihini ve ölüm şeklini değiştiremiyorsun.) Neden?

Saati bilmek daha mantıklı sanırım, daha verimli kullanabilirdim belki o zaman ömrümü… 

7- Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? Neden?

500 yıl geçmişte yaşamayı tercih ederdim. Bu devrin adamı olmadığımı biliyorum zaten, gelecekte kesinlikle bana göre olmayacak…


8- Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?

Her ikisi de olabilir ama yurt dışı daha mantıklı gibi. Yurt içinde bir şekilde gezerim zaten.

9- Hangisini tercih edersin? Dişsiz olmayı mı yoksa saçsız (kel) olmayı mı? Neden?

Saçsız idare edilebilir, hatta tarz bile olunabilir ama dişsiz zor…

10- Hangisini tercih edersin, daha çok dinlemeyi mi, konuşmayı mı?

Dinlemek; öğrenmek için çok güzel bir yol…

11- Sadece blog yazabilmek mi yoksa blog okuyabilmek mi?

Yazmayı çok seviyorum, bırakmak istemiyorum, ara verebilirim ama bırakamam. Hoş buraya yazmasam da defterlere yazıyorum.

12- Çok güzel yemek yapıp yemeklerin tadını alamamak mı yoksa yemek yapamayıp yemeklerden tat almak mı?

İyi bir aşçıya her zaman ulaşılabilir, iyi damak zevkine sahip biri olmak daha güzeldir.

13- Yazın sürekli terlemek mi yoksa kışın sürekli üşümek mi?

Üşümek sanırım, çaresi bulunabilir… Terlemeyi veya sıcaktan bunalmayı hiç sevmem.

14- Birden fazla dili başlangıç seviyesinde konuşmak mı yoksa sadece bir dili ileri seviyede konuşmak mı?

Anadilim dışında bir dili anadilimmişçesine konuşmak güzel olurdu…. Belki eski bir Kelt dili bile olabilirdi bu dil…

MİM’i kimler yaptı kimler yapmadı bilmiyorum ama yapmayan arkadaşlar benim için yaparsa sevinirim. Cevaplarınızı bekliyor olacğaım!



15 yorum:

  1. Ooo güzel bir mim gelmş hoş gelmiş. Işınlanmayı ben de istiyorum da üretilse bile bize gelmez nüfus sayımı falan olmaz artık :D

    http://www.yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üretilen bir aletten ziyade ben yetenek olarak düşünmüştüm. Makine olursa zaten bize gelmez o dediğin gibi :D

      Sil
  2. Cahilliğimi maruz görün bu "mim" ne demek oluyor :) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelimelere dökmesi biraz zor gibi... Ama şöyle bir link bırakayım https://wmaraci.com/nedir/mim

      Sil
  3. Kahveye bir türlü ısınamayanlardanım... Güzeldir muhakkak ama bana göre değil :D

    YanıtlaSil
  4. Işınlanmayı ben de çok isterim :)) Bu devre ben de kendimi ait hissetmiyorum hiç... Geçmişte yaşasam eder miydim, bilinmez ama ben de geçmişi seçmiştim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı cevapları seçmişiz desene... Bu arada geçmiş iyidir, bildiğimiz şeyler en azından...

      Sil
  5. Işınlanmak gerçekten güzel olurdu. Ben de köpekleri çok severim ama korkarım da. Belki bir gün köpek besleyerek bu korkumu yenerim.

    Mime katıldığın için teşekkürler :- )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen değer verip beni mimlemişsin abla, elbette yapacağım teşekkür ederim tekrardan.

      Sil
  6. ay sürekli biyerlere ışınlansak ne güsel olurdu eveet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işınlanmadan da sanki biraz fazla geziyor gibisiniz :d

      Sil
  7. ha haa eveet hayallerdeeee astral gezi süfeeeer yaparııım ha haa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalleriniz sizi her daim güzel yerlere götürsün efendim :d

      Sil
  8. Ben her zaman kahveyi tercih ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.