Game Of Thrones 6. Sezon / 5. Bölüm İncelemesi

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 5. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum,
Cahil Okur’dan herkese selamlar…


Geçmiş bir Game Of Thrones yazısı ile karşınızdayım. Bu yazıyı okuduğunuzda belki de 6. bölümü izlemiş olacaksınız ama haftanın yoğunluğu nedeniyle bir hayli geciktiğim için sizlerden özür dilerim.

Fazla uzatmadan lafı hemen kısa bir yorum yapacağım. Öncelikle Hodor ile başlamak  istiyorum. Hakkında o kadar teori olan Hodor’un ölümü bize gösterdi ki her şeyi o kadar ince ayrıntılı düşünmeye gerek yok.  O kadar tahminin hepsi çöpe gitti. Hodor sadece “Hold The Door” (Kapıyı Tut) demekmiş. Eh be sayın yazarlar olmadı bu!
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 5. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Hodor’un ölümü bize bir şeyi daha gösterdi bu arada. Asıl kaçırılan ve konuşulmayan bu bence; Bran’ın geçmişe gidişlerinin aslında bir şeyleri değiştirebileceğini gördük.  Babasının halasını kurtarmaya gittiğinde bunun sinyalleri verilirken, Hodor’un ölümü bunu kesinleştirdi. Açıkçası bu Hodor konusu beni hiç tatmin etmedi. Böylesini de hiçbirimiz tahmin etmiyorduk. Kimse ben biliyordum demesin lütfen : )
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 5. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum


Sansa hakkında size giderek Cersei’ye benzediğini daha öncede söylemiştim ki Baelish ile konuşması ve bunu Jon’dan saklaması ile bunu bir kere daha kanıtladı. Bu kız sonunda Jon’a da bir yamuk yaparsa Stark Hanedanı’nın gedikli yüz karası olacak şimdiden söyleyeyim.
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 5. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Sevgili Arya’mız ise eğitilmeye devam ediyor. Kesin itaat kavramı içerisinde Yüzsüz Adamlar’da kendine yer dinmeye çalışsa da verilen görevi yerine getirmekte biraz zorlanacak gibi. Ayrıca o tiyatro gösterisi neydi öyle? Gerçekten kendi adıma Ned’in o hala düşürülmesinden üzüldüm.
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 5. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Demir Adalar’da is işler bir hayli karışık durumda. Euron Greyjot tahtın yeni sahibi ilan edilirken, “Ölen bir daha ölemez!” lafını canlı olarak izledik. Yeni kralın ilk emri ise yeğenlerinin öldürülmesi. Lakin geç kalıyor. Bu arada Euron’un, Khaleesi ile evlenme planını da burada duymuş olduk. Nette gördüğüm birkaç yerde Euron’un boynuz bir borazan ile Ejderhaları kontrol etmek gibi bir planı olduğunu duydum.Dizide geçtiyse de kaçırmış olabilirim. Bilmiyorum ama bana saçma geldi.
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 5. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Ve şimdi asıl kafamı kurcalayan nokta ve sizlerinde fikrini almak istediğim yer. Bildiğiniz gibi Yaz’a da veda ettik. Ak Gezenler tarafından öldürüldü.  Lakin görüntüyle ilgili bazı şüphelerim var nedense.

Şu sahneyi görmemle birlikte Jon’un ulu kurdu Hayalet nerde diye sordum kendi kendime. Bu bölümde Hayalet’î hiç görmedik. En son Jon’un canlanma sahnesinde yarı ölü bir vaziyette görmüştük kendini.
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 5. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Gelelim asıl kafa karıştıran noktaya. Ak gezenlerin üzerine bir kurt atlıyor ki kendisi şu şekilde görülüyor.
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 5. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Hayalet’e sizce de çok benzemiyor mu? Benim kafam çok ama çok karıştı. Çünkü Yaz’ın birde şu görüntüsü mevcut!
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 5. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Öyle yada böyle bir kurda daha veda ettik. Şu an sadece Hayalet ve Nymeria yaşıyor ki Nymeria’dan da emin değiliz. Bu işi sevmedim hiç.
6. Bölümde görüşmek üzere….

8 yorum:

  1. hep duyuyorum bu diziyi merak ediyorum bir bakalım,şu ara izlediğim dizilerde sezon arasındayken:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izle derim ben, hele fantastik öğeleri seviyorsan hiç kaçırma

      Sil
  2. Yeni bölümü izlemedim ben de daha, birazdan izlerim herhalde. :D
    Hodor mevzusunda tam bir şok yaşadım, hiç beklemiyordum gerçekten. Hold the door! Hodor.
    Yine de kafa karıştırıcı geliyor şu geçmişe dönüp geleceği etkilemesi falan, zamanla daha da oturur herhalde.
    Ben o kurt detayına hiç dikkat etmemiştim, söyleyince mantıklı geldi. Jon'un kurduna daha çok benziyor gerçekten. Ama bir yandan da daha kısa süre önce Jon'un yanında görülürken, o kadar uzaklara nasıl yetişecek, yeni bölümde öğrenirim belki cevabını.
    Teşekkürler yine fikir veren, kaçırdığım noktaları gösteren güzel bir bölüm incelemesi olmuş. Eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim kardeşim. Kurt konusu kafamı acayip karıştırmış durumda. 6. Bölüm'ü de şimdi izledim yine kurtlar ortada yok. Bakalım ne olacak bu işin sonu merak içindeyim.

      Sil
  3. 6 bölümü 45 dakika falan önce izledim :) 5. bölümdeki Ned'in canlandırılması gerçekten oldukça can sıkıcıydı.Artık bölümlerin dolu dolu geçmesi beni en mutlu eden olaylardan biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6. Bölümden de istediğimi alamasam da final oldukça güzeldi :D

      Sil
  4. Keşke 6. bölümde bu kadar güzel olsaydı , sadece Khalesi nin oyunculuğu ve o özgüvenle söylediği şeyler tüylerimi ürpertti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ole :D Maalesef istediğim gibi gitmiyor.

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.