Game Of Thrones 6. Sezon / 4. Bölüm İncelemesi

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 4. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum
Cahil okur’dan herkese selamlar…

Game Of Thrones 6. Sezon 4. Bölüm yorumum ile karşınızdayım. “Yabancı’nın Kitabı” ismiyle yayınlanan bu bölümde her şey ama her şey tam istediğim gibi oldu. Beklentilerim büyük oranda karşılandı diyebilirim. Bölüm incelemesi öncesi 4. bölümden beklentilerimi okumak isterseniz buraya tıklamanız yeterli.

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 4. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Bu bölümde beklentilerimin ilki olan Sansa ve Jon karşılaşması sonunda gerçekleşti. İkilinin sıcak karşılaşması beni oldukça mutlu etti şahsen. Çünkü bir arada oldukları dönemde pek de anlaştıkları söylenemez ki Sansa’da o zamanlar ne kadar kötü biri olduğunu açıkça ifade ediyor zaten bölüm içinde. 


Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 4. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum


Sevgili Jon’umuz başta Kuzeyin hakimi olma fikrine sıcak bakmasa da sonrada Sansa’nın dedikleri kafasına yatıyor gözüküyor. Hele bir de Bolton’un mektubu sonrası işler tam da beklenildiği gibi yoluna girmekte. Tormund’un sadece 2000 savaşacak adama sahip olması işleri biraz garipleştirse de yakında Kışyarı’nın gerçek Lordu’na kavuşacağı kanısındayım. Sansa bu noktada Jon’un en büyük destekçisi ve de itici gücü konumunda.

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 4. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum


Hazır Jon’un güneye inme planının artık resmileşmeye başladığını belirtmişken, burada Robin Aryn’dan bahsetmek lazım geliyor. Görünen o ki artık Baelish’in tam yönetimi altındaki Robin, kuzeni Sansa’ya yardıma gidecek. Kensii ile ilgili sahnede Baelish’in “Diyarın en büyük ordularından birine sahipsiniz” vurgusu Jon’a lazım olan ordunun geleceği yeri de göstermekte diye tahmin ediyorum.

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 4. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum


Tahminlerimi yazdığım yazıda “Margaery tıpkı Cersei gibi kefaret yürüyüşüne hazırlanıyor.” demiştim. Bunun olmayacağını, oldurulmayacağını bilmek için çok büyük öngörülere gerek yok. Lakin bu noktada Leydi Olenna (Diken Kraliçesi) ve Cersei’nin birliktelikleri ortalığı fena karıştıracak. Halen septin önünde Lannister askerlerini göremesek de bunun yakın olduğu kesin ve sanırım her sezon olduğu gibi işlerin kızıştırıldığı 6. bölüme kadar bunu göremeyeceğiz. Ara ara fragmanlarda yer alması görünen o ki heyecanı sıcak tutmak sadece. Ayrıca o askerler Yüksek Bahçe’nin askerleri olma ihtimali de var ki, yapılan son toplantı bunun sinyallerini açıkça vermekte.

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 4. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum


Ve en sevdiğim karakterlerden Tyrion’ın neyin peşinde olduğunu herkes merak ediyor. Cidi bir siyaset adamı kendisi, bunu birçok defa gösterdi. Lakin bu sefer muhatap olduğu taraflardan birisi bir Targaryen ve bu çok tehlikeli bir oyun bence. Pek ikna olmasalar da Missandei ve Gri Solucan’ın onun yanında yer almaları onun için ciddi bir avantaj. Lakin onlarda bu fikirlerinde pek de sabit değiller gibi gözükmekte.

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 4. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum


Demir Adalar’da da işler oldukça karışık durumda. Theon eve vardı lakin ben kral olmasını beklerken o ablasını destekleyeceğini ifade etti. Yine de umudumu kaybetmiş değilim. Theon’un bir çıkış yaparak tahta geçeceği kanısındayım. Evet o aksini dese de ben bölesinin daha uygun olduğu kanısındayım.

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 4. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum


Ve elbette bölümün en can alıcı noktasına imza atan Daenerys Targaryen... Bu kız gerçekten alevlerle oynamayı çok seviyor. Khalların hepsini bir kerede atalarının at koşturduğu çayırlara gönderen Ejderhaların Annesi, bu noktada tahminleri mi boşa çıkarmış olsa da, yaptığından büyük bir haz duydum. Artık Targaryen Hanedanı’nın çok daha büyük bir ordusu var. Ve bu seferki ordu ona çok daha güçlü bir bağ ile bağlı.

Bölümün sonunda ki secde etme sahnesine hayran kaldığımı belirtmem lazım. Gerçekten çok ama çok güzeldi.

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 4. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Ve küçük bir haber size, Daenerys Targaryen karakterini oynayan Emilia Clarke son sahnede dublör kullanıp kullanmadığıyla ilgili çok net konuşmuş. Clarke “En son beni çıplak gördüklerinde üçüncü sezondaydık, şimdi ise altıncı sezondayız. Üstünden hayli zaman geçti. Ama gördükleri sadece benim. O sahnelerde hiç dublör kullanmadığımı söylemek beni mutlu ediyor” demiş.

18 yorum:

  1. Güzel bölümdü gerçekten.
    Yeni izleyebildim, yorumu da şimdi yapıyorum o yüzden. :)
    Daenerys sahnesini hiç ama hiç tahmin edemezdim herhalde. En umutsuz anında kendisine koca bir ordu yarattı. Tebrik etmek lazım. :D
    Tyrion güzel bir oyalama siyaseti sürdürüyor bence. Vakit kazanıyor. Kraliçenin geleceğini öngörüyor.
    Sanırım Ramsay'a elveda deme vaktimiz yaklaşıyor. :)
    Lannister-Tyrell ittifakı şaşırtıcı olmadı, başka çareleri yok gibiydi zaten.
    Theon hep hinliklerle dolu. Robb Stark ihanetini henüz unutmadım. Pek akıllandığını sanmıyorum. Belli olmaz yine de.
    Bakalım diğer bölümlerde neler olacak? Beklentilerde konuşuruz artık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Theon konusu dışında ayni fikirdeyim Serhat kardeşim. Lakin Theon hatalarını telafi etmek istiyor gibime geliyor.

      Sil
  2. tyrion kesinlikle oyalama taktiğinde bence üzerlerine ejderhaları bile salabilir yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tyrion ejderhalar hukmedemez gibime geliyor, ejderhalar yakınlığı onu sadece Daenerys in hışmından koruyabilecek kadar

      Sil
    2. Tyrion ejderhalar hukmedemez gibime geliyor, ejderhalar yakınlığı onu sadece Daenerys in hışmından koruyabilecek kadar

      Sil
  3. Cahil sen bana bu bölümlerin linkini atsana :)) Çok gıcık oluyorum geçen sezonu bile izleyemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusum ben sana konusmuyom :(

      Sil
    2. Cunku Wilbur Smith i koreye verdim

      Sil
    3. Cahil, napalım Feno şans perilerini hep kapmış. :) Hile hurda da yapamadım, zaten iki yorum yapmışsın, şansın azdı. :)) Sana feda olsun Wilbur'lar, tek kitaplar, orta dünya haritaları :)) (Zeytin dalı smiles)

      Sil
    4. Hep vaadleri hep vaadler... Politakicalari gectiniz :)

      Sil
    5. Tamam saka yapmicam bundan sonra :'(

      Sil
  4. Ehe aklıma bir karikatür geldi :)) Erkek bir hata yaptığında, kadın bir hata yaptığında... :)) Biliyor musun onu? :)

    YanıtlaSil
  5. Ramsay Bolton ölümüne en çok sevdiğim isimler arasına girdi. Bu nasıl bir insan anlamadım. Üstelik bayağı fanı var :) Sansa ve Jon'nun buluşmasında bir aksilik olmamasına çok şaşırdım daha önce hep kötüye alıştırdı bizi senaristler. Tyrion eminin yine başaracaktır. Zekasına güveniyorum :) Khallesinin bu ordu toplama olayları çok kolay oluyor oralarda biraz aksiyon yada hafif zorluk eklenebilir bence :) 5. bölümde Bran ve Akgezerlerin sahnesini merak ediyorum. Bakalım neler olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleyip göreceğiz vaadleri giderek artıyor umarım bosa cıkmaz

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.