Game Of Thrones 6. Sezon / 6. Bölüm İncelemesi

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 6. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum,
Cahil Okur’dan herkese selamlar…

Öncelikli olarak klasikleşen 6. bölüm olayları “bence” ne yazık ki gerçekleşmediğini belirtmek istiyorum. Bu noktada dizinin yönetmenleri biraz bizleri şaşırtmak istemiş olabilir diye düşünüyorum. Daha farklı ve daha heyecanlı bir 6. Bölüm beklemiştim ama elimizdeki ile yetinmek zorundayız. Lafı daha fazla uzatmadan hemen yoruma geçeyim.

Öncelikli olarak geçtiğimiz hafta Bran’ın kaçışında kalmıştık ve yeni bölümde oradan başlıyor.  Meera, Bran’ı taşımak için büyük bir uğraş verirken gizemli savaşçımız yardımlarına koşuyor ki sonradan görüyoruz bu kişinin Benjen Stark olduğunu. Onu unutmadınız sanırım, Stark hanedanının ilk kargası olur ve Ned’in küçük kardeşi. Aslında Benjen’in artık ortaya çıkacağını bekliyorduk ki, bence bu ortaya çıkış Jon ve Bran’i de uzun vadede bir araya getirecek bir birleşme oldu. Üç gözlü karganın ölümü sonrasında Bran’e birilerinin sahip çıkması lazımdı.
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 6. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Ve Sam evine geri döndü. Gilly ile eve yaptıkları ziyaret iyi başlasa da sonunda babası ile karşılaşacaktı ve oldu da. Gerçekten kötü bir aile yemeğiydi. Lord Tarly’i kitapta okuduğumda da hiç sevmemiştim yine sevmedim. Adam tam bir leş yiyen.
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 6. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Sam Gilly ve Küçük Sam’i orada bırakacaktı ve gerçekten buna üzülmeye başlamıştım ki fikrini değiştirdi ve ikisini de oradan götürmeye karar verdi. Yürek Felaketi’ni de yanına aldı ki buna çok sevindim. (Bu arada bu kitap ve dizideki kılıç isimlerine hayranım.) Bu küçük aileyi artık çok farklı bir hayat bekliyor. Sam, hisara gitmekten de vaz geçebilir. Bunu ilerleyen bölümlerde göreceğiz.
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 6. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Sevgili Arya ile devam edelim. Arya sizce neden o kadını öldürmedi. Bunun altında yatan sebep sadece onurlu bir kız olması mı yoksa başka nedenlerde mi var? Cersei’yi canlandıran bu kadını rahatlıkla öldürmesi gerekirdi oysa. Ama artık başı belada. Her ne kadar iğneyi yanına alsa da Yüzsüz Adamlar’a karşı olmak biraz sıkıntılı bir durum. Ama sonunda o sarı kadını öldürüp yine Yüzsüz Adamlar tarikatına dahil olabilir. Ben o potansiyeli görüyorum onda.
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 6. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Ve Yüce Sept’de olanlara gelelim. Bu nasıl bir ayak oyunudur arkadaş. O kadar bölümdür bu olayı beklesem de istediğim olmadı ve kılıçlar kınında kaldı. Ki halen 6. sezonda Dorne Hanedanı dışında bir kılıç göremedik. Olaylar ne zaman patlak verecek merak ediyorum. Artık sabrım da kalmadı.
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 6. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Sept’de olanlar gerçekten beyin yakacak nitelikte. Yüce Rahip işleri çok karıştırdı ve Diken Kraliçesi’nin de deiği gibi Yüce Rahip oyunu kazanan kişi oldu. Kral ve Kraliçe artık bir arada ve Krallık ile Din bir arada… Lannisterlar’ın işi artık daha da zor.

Bu arada herkesin hedefinde Brynden Tully’nin var. Nehir Ova’yı yeniden ele geçiren Karabalık’ın peşinde hem Walder Frey ve çocukları var hem de Kral, Jamie’yi onun üzerine salıyor. Nehir Ova önemli bir kale ve belki de beklediğimiz savaş orada gerçekleşir. Bekleyip göreceğiz. Frey’lerin elinde Edmure Tully de var bu arada…


Ve Ejderhaların Annesi yavruları ile buluştu. En azından biriyle ve bölüm finali de buydu. Drogon’un üzerindeyken Daenerys Targaryen’in yaptığı konuşma bir harikaydı. Khalı onu zirveye taşıyacak büyüklükte lakin Euron Greyjoy’un elinde geçekten öyle bir güç varsa gerçekten kötü olur.
Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 6. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 6. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

Dizi Yorumları, Game Of Thrones, Game Of Thrones 6 sezon 6. bölüm, Game Of Thrones 6. Sezon, Game Of Thrones Yorum

15 yorum:

  1. Ben güzel buldum bu bölümü, beklemediğim bir çok olay gerçekleşti.
    Bunlardan birisi Benjen Stark'ın ortaya çıkmasıydı. Yani ölmediğini ben de düşünüyordum ama o kadar vakit geçti ki, unutturmuştu kendini. :D
    Bir diğeri de Kral ile Yüce Sept rahibinin ittifakı oldu. Gerçekten hiç beklemiyordum.
    Arya'yı eğiten adam sanki ölmesini istemiyor gibiydi. Arya'ya farklı bir gözle bakıyor bence, kıza söz verdiği için görev verdi ama orada bir sürpriz bekliyorum ben. Arya'ya yardım edecek gibi bir his var içimde.
    Hala aksiyon yaşanmadı ama çember git gide daralıyor, herkesin yolları bir şekilde kesişmeye başladı. Ben de sabırsızlanıyorum artık, biraz aksiyon lazım. :)
    Keyifli oluyor böyle başkalarının görüşlerini okumak, farklı fikirler duymak. Yine okurken çok keyif aldım, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Srhat kardeşim.

      Arya konusunda aynı fikirdeyim, sarı kadına söz verdiği için tamam dedi lakin farklı bire yolla Arya'ya yardım edeceği kanısındayım.

      Bu arada artık aksiyon istiyorum yeter gerçekten sıkılmaya başladım.

      Sil
  2. Tam da bölümü bitirdiğim sırada geldim sitenize. Bölümleri bitirdikten sonra böyle inceleme yazıları okumayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendiyseniz ne mutlu bana :D Güzel bir rastlantı olmuş

      Sil
  3. Tamamen ilerideki olaylar icin hazırlanmış bir zemindi herkes şikayetçi bu bölümden ama birşeylerin rayına oturması gerekiyor. Başka türlü de anlam kazanıyor yapılanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sezon herşeyi çok ustun koru geçiriyorlar ve bununla birlikte aksiyonda ciddi anlamda azalma var. Halen tam anlamıyla büyüleyici dediğim bir sahne göremedim

      Sil
  4. Ben de daha fazla hareket bekliyordum bu bölümden. En çok masadaki ölü adamın yüzünü Yüzsüz Adam soyarken bir tuhaf oldum :) Hodor gitti ama onu bu bölümde bir kez daha görmek isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı seyi bende düşündüm :) O sahneyi nasıl çektiler ole bilemiyorum.

      Daha fazla aksiyon konusunda yüzde yüz katılıyorum sana

      Sil
  5. şu diziyi bi ben sevemedim yahu:p

    YanıtlaSil
  6. ne zamandır izlemedim bunu bi bakayım yaaa kore ve polisiye izlemekten başka şry izleyemiyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapma bunu işte yapma! Polisiye ne izliyorsun bu arada iyi tekliflere her zaman açığım var mı önerebileceğin bir dizi

      Sil
  7. Ben daha izlemedim bu bölümü spoiler yememek için yazınızı ve yorumları da okumadım :)) ama yorum yapmak istedim, ben 6.sezonu sevemedim 5 bölümdür bir şey olmuyor gibi geliyor sizce nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğin gibi maalesef tam anlamıyla tatmin etmiş değil. İlk bölümde Dorne'da olanlar sonrası beklentilerim çok yüksekti lakin maalesef:(

      Sil
  8. Bu sezonda Hodor'un ölümü dışında beni öyle çok etkileyen bir şey olmadı daha. Sezonun ilk bölümününde sanırım çok fazla beklenti içine girdim.
    Herkesin yolları yavaştan kesişmeye başladığı için aksiyon yakındır diye düşünüyorum ama bu senaristlerin işine de belli olmaz :DD

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir

Blogger tarafından desteklenmektedir.